30.1.10

Husk lige... det hele

I formiddags smuttede Yngste og jeg ned og fik provianteret til weekenden. Vi var både i Netto og Brugsen.

Hos Netto så det nærmest ud som om, der havde været strejke de sidste mange dage. Aldrig har jeg set så tomme hylder!
Vi købte hvad vi kunne få der, inden vi trådte ind hos Brugsen.
Her inde stødte Gemalen til efter endt arbejdsdag. Jeg fik smidt noget morgenknas i kurven, sammen med skårne rugkerner, sigtemel, grahamsmel, sesamfrø, bagekartofler og lidt pålæg.
Op til kasse, op med varene, betale betale og så ud i bilen og hjem!

Hjemme kunne jeg ikke finde knaset, spurgte til det, men Gemalen havde ikke haft det i hænderne og jeg kunne også konstatere, at jeg ikke havde betalt for det. Så skidt da, vi overlever uden...

Her kl 15 ville jeg så lave den lette surdej, der skal i vores brød, som vi skal have til aftensmad i morgen.
Men hvor var rugkerneren, sesamfrøene, sigtemelen og grahamsmelet. Retur til bonnen, for der at konstatere, at de ikke var betalt for og derfor heller ikke kommet med hjem.

Så var der så bare at komme afsted igen og få købt det der manglede... ØV!
Jeg kan kun konstatere, at kassedamen har cuttet vores mængde af varer over og at næste kunde må have fået lidt mere med end beregnet.
Og hvordan kan vi så komme hjem uden de sidste varer?
Jo, jeg havde fyldt kurven, da Gemalen stødte til og det var mig der lagde på båndet og betalte. Det var så Gemalen der pakkede og han var ikke klar over hva vi havde købt...

2 kommentarer:

  1. Øv hvor irriterende at i måtte afsted igen men sådan kan det gå :P God søndag

    SvarSlet
  2. Anette - Ja, men de næste mange gange vil jeg tjekke og dobbelt tjekke inden jeg forlader en butik ;0)
    God aften!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺