26.1.10

26. januar

26. januar er en af to datoer, som har med mit blogliv at gøre.

Alt mit bloggeri startede 4. juli 2007 med en blog her. Men "alle andre" bloggere havde sådan nogle spændende blogge og det ville jeg også, så jeg flyttede mig over til Wordpress og det gik da også ok, men jeg kunne altså ikke finde ud af det.
Så 26. januar 2008 vendte jeg tilbage til her og det er kørt næste smertefrit siden.

2 år og mange venner rigere, kan jeg sidde her og skrive på min helt amindelige hverdagsblog og samtidig spekulere på hvor tiden dog er blevet af. Men den er jo dokumneteret lige her i sidebaren til højre ;)
Smart ikk'?

7 kommentarer:

  1. Ja tiden går - og den går stærkt. Bloggeri er nu en fantastisk ting :-)))).

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Jo det er smart - det hænder indimellem at vi kan komme til at snakke om et eller andet herhjemme som jeg kan gå tilbage på min blog og finde. Det er da skægt. Tillykke med blog-mærkedagen. Knus

    SvarSlet
  3. Tillykke med blog-dagen :)

    Jep, tiden går helt vildt stærkt.... Lige om lidt (14. februar) fylder min blog 6 år!

    SvarSlet
  4. Ja, den flyver, gør den. Hurra for bloggen!

    SvarSlet
  5. Gittemay - Ja forbandet hurtigt! Men nu kan man slet ikke leve uden!
    ___

    Anette - Tak :0)
    Det er nemlig et rigtigt god opslagsværk, når man er i tvivl om noget.
    God aften og knus!
    ___

    Ester - Tak!
    Sikken en Valentines day du kan holde me bloggen ;)
    ___

    Lavendel - Tak :0)

    SvarSlet
  6. Ha ha ... ja, det er sgi en ret god måde at få styr på sit liv på :o). Tillykke med dagen!

    SvarSlet
  7. Bente - Ja en meget offentlig privat dagbog ;)
    Og tak!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺