16.12.09

Sneflokke kommer vrimlende...

Lige så smukt, som det ser ud...


Billedet taget fra vinduet
på mit kontor kl. 8 her til morgen

Lige så våd blev jeg, da jeg gik til jobbet.
Men smukt det er det!

Jeg kan godt mærke, at vejret gør noget ved humøret - julehumøret.
Jeg fik taget mig sammen og pudset mit køkkenvindue indvendigt (eller rettere Gemalen gjorde det) og jeg fik hængt honninghjerterne op...


Som I kan se, så har vi sne

Så nu er der kommet lidt mere pynt op og vi kan så stadig nå det til jul ;)

2 kommentarer:

  1. Smukt snebillede og sikke et flot julepyntet vindue i har fået ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Anette. Et uberørt område med sne, er altså smukt.
    Lige med mit køkkenvindue er jeg nok traditionsbundet. Det har set ens ud de sidste 10 år...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺