8.12.09

Nydning for øjnene



Dette års julelæsning er kommet i form af disse to bøger.

"Den store julebog - BO BEDREs bedste ideer 2009" har jeg abonneret på i rigtig mange år. Rigtig hyggelæsning til drømmene ud i den indre drøms jul...

"JUL" af Camilla Plum behøver vist ikke de store ord. Den har været vist på rigtig mange blogs de sidste 14 dages til.
Jeg smed en lille bemærkning om at jeg ønskede mig den og at den var på tilbud hod Netto og Gemalen snuppede den sidste i vores discountbix. Jeg ville nok have købt den til næste år, hvis jeg ikke havde fået den ;)

Dagen i dag er ved at være gået og det samme er 1/3 af dagene til juleaften.
Jeg kan også se min juleferie forude. Jeg har 8 arbejdsdage tilbage og det er jo bare sååå dejligt at tænke på.

Sengen kalder, natten med en snottet 3-årig tager lidt af søvnen. Bare 8 dage ...

9 kommentarer:

  1. Hej Kari!
    Håber din nat har været mere søvnfuld trods snottet 3-årig.
    Hav en god dag, lige pludselig har du ferie.

    SvarSlet
  2. uden søvn, er det svært at følge med sit liv.
    :-)

    SvarSlet
  3. Det er lidt utroligt at tiden går så hurtigt ikke.. Jeg fatter ikke hvordan det går til, og her er der også allerede store forventninger til juleferien hos ungerne. Moderen er mere forbeholden, men een dag af gange er mit mantra :)

    Håber at du er mere udhvilet i dag
    Knus Henriette

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige bøger :O)

    Håber, at du har fået sovet.

    SvarSlet
  5. Ja det er utroligt at første trediedel er gået så hurtigt. Håber du har fået sovet godt i nat.

    SvarSlet
  6. Skønt med med et par gode bøger.Tiden flyver af sted ,inden man får set sig om, så er der jul

    SvarSlet
  7. Margith - Han kom, men "overfaldt" sin far i stedet for, så jeg fik sovet godt :)

    Ja nu er der bare 7 arbejdsdage til ferie hihi
    Rigtig god aften til dig!
    ___

    Losarinas mor - Ja, man bliver lidt mat i koderne. Men jeg indhentede lidt denne nat :)
    ___

    Mette b - Skønne bøger!!
    Jeg fik en god søvn i nat :)
    ___

    Henriette - Tid er en underlig fisk. Lige om lidt er det jul, men giisp hvor er der lang tid til min ferie...
    Mine børn glæder sig også, jo yngre jo mere spændte ;)
    Og jo jeg har sovet ok.
    ___

    Anette - Ja, er det ikke gået rimelig meget hurtigt??
    Sovet god i nat og håber på en mere i nat.
    ___

    Kom så igang - Dejligt med hyggelige bøger, som der er mange af her op til jul.
    Julen er der før vi får set os om!

    SvarSlet
  8. Det lyder som nogle skønne bøger, Kari. Jeg håber, at den lille fyr har det bedre nu, og at du har fået sovet igennem :-)
    Klem til dig!

    SvarSlet
  9. Madame - Dejlig hygge kigning (der er sne på nogle af billederne...).
    Og Yngste er mindre støjende og vi får sovet :)
    Klem til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺