4.12.09

Lad lyset brænde - men ikke for længe...



Tiden går stærkt. Ihvertilfælde når man har med kalenderlys at gøre.
Vi har flyttet rund på kontoret i denne uge. Meget er blevet nyt derinde. Ny room mate er kommet til og hun havde en mening. Inden dagen var omme, havde hun flyttet rundt på næsten alt. Men det blev godt.

På billedet er vores "nye" mødebord. Byttet os frem til et med plads til 4 og givet det vi havde, med plads til 6, videre. Ud over dette lille jule arrangement på bordet, har vi små hjerter i vinduet og en lyskæde på en stor plante.

På tekst TV for et par dage siden, læste jeg, at det gav bedre arbejdsmiljø og mere effektive medarbejdere at lade dem sætte præg på deres kontor/plads, end forbyde. Så hos os må der være ret effektivt at være ;)

Om lidt er det lørdag d. 5. december og inden da, vil jeg ønske jer en rigtig god nats søvn.

SOV GODT!

3 kommentarer:

  1. Det ser da fint ud :-). Forandring fryder...
    Og ja - kalenderlys skal man holde øje med, for lige pludselig er det jul :-))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Du skulle se vores kontor, totalt upersonligt. Måske skulle jeg nuppe et billede en dag så du kan se det :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Gittemay - Ja det hygger lidt, selvom jeg sidder lige på den anden side af en lav skillevæg, men den er høj nok til at jeg ikke kan nyde synet selv.
    Vi er heldigvis, herhjemme, 3 dage bagud, men så er der jo bare længere til jul og vi kan hygge mere ;^)
    Knus
    ___

    Fru E - I sidder vist også mange på et kontor og så tror jeg også det kan blive svært at få det personlige præg. Men jeg vi gerne se et billed af dit kontor ;0)

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺