26.12.09

Julepynts julegaver

Der er lige to gaver, jeg lige vil vise.

Det er begge julepynt og begge gaver jeg glæder mig til at tage frem til næste jul.

Af min søde veninde Fru E og familie, fik jeg disse 4 ærkeengle.



De 4 ærkeengle er Raguel (øverst t.v.) som er sekretær for alle englene, Raziel (øverst t.h.) er den vidende, Chamael (nederst t.v.) er en beskytter og Israfel (nederst t.h.) skal på dommedag, kalde alle sammen med sin trompet.

Den anden gave fik jeg af min mor og den har fordoblet min samling af Småfolk. I julegave fik jeg Den strikkende. Jeg er bare helt vilde med de figurer.


        I baggrunden ses Småkagebarnet, den anden jeg har

8 kommentarer:

  1. Tak for endnu en dejlig juleaften med din familie. Vi har alle hygget os gevaldigt. Og tak for din særlige gave, som jeg vil vise på min blog inden for de næste par dage.

    Knus og kram.

    SvarSlet
  2. Fru E - Tusind tak :o)
    Vi hyggede os også dejligt i jeres selskab og glæder os til julen 2011.

    Så må vi finde en weekend, hvor vi kan indvie min gave til dig.

    Knus og kram...

    SvarSlet
  3. Hej Kari!
    Sikke dejlige gaver.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Dejligt med gaver, hvor giveren virkelig har gjort sig tanker med den .

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare nogle skønne gaver, det bliver dejligt at kunne tage dem frem næste år...

    SvarSlet
  6. Sikke nogle dejlige gaver. Jeg kendte ikke "Småfolk" - tak for linket - hvor er de søde. God søndag.

    SvarSlet
  7. Rigtig dejlige gaver du har fået, de "Småfolk"dem har jeg set i butikkerne jeg er begyndt, at samle på Medusa nisser.

    SvarSlet
  8. Margith - Tak og ja ikke! Jeg glæder mig til at skulle pynte med dem alle til næste år :0)

    Knus :)
    ___

    Losarinas mor - Ja jeg havde ønsket mig Småfolket og fik den af min mor. Men englene var en dejlig overraskelse. Jeg havde aldrig hørt om dem, men ved nu at der findes 4 mere, så...
    ___

    Pernille - Det er minderne der gør det så dejligt at pynte op år efter år efter år eft...:)
    ___

    Anette - Småfolket er heller ikke noget der er reklameret meget for, men de er sådan lidt anderledes, at jeg bare er helt vilde med dem.
    Og så er der kun 9 figurer, så man ikke ender med at vælte rundt i dem.
    Hav en rigtig hyggelig dag :)
    ___

    Kom så igang - Jeg er først stødt på Medusa nisserne i år og er også helt solgt. De er bare skønne. Gav en i værtindegave her 1. juledag.
    Jeg er helt vild med de høje rensdyr :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺