31.12.09

Farvel 2009 & Velkommen 2010

Jeg trækker vejret dybt og holder det, for det gamle år, er godt nok gået hurtigt.
Men dog har jeg nået lidt af det, jeg havde intentioner om, da jeg forlod 2008.


I 2009 var der både gode og glade øjeblikke og der var også noget sørgeligt.


* Jeg var med til at fejre veninden min, da hun rundede. Dejlig fest :0)
* Jeg fik fejret min mor, da hun fyldte 70 år. Der var også en dejlig komsammen der ;0)
* Jeg fejrede 10 års jubilæum på jobbet. Det havde jeg aldrig troet jeg skulle prøve.
* Jeg fik holdt to hyggemiddage for vennerne, som vi ellers næsten kun ser til fødselsdage,
   men der er også mange fødselsdage der...
* Jeg stoppede med spejder og det gav lidt luft i hverdagen, men savner det indimellem.
* Jeg måtte sige farvel til min moster, der tabte kampen mod kræft :,^(
* Jeg nåede aldrig rigtig at bruge tid på mig selv. Det er jeg ikke god til og det er nok derfor
   jeg aldrig er rigtig glad. Jeg må på den igen i 2010

I år 2010 vil jeg gerne, om jeg kan...
  • Fokusere mere på mig selv og (igen) mine behov.
  • Få lavet nye og gode familievaner, så vi kan være mere sammen (hvilket nok kræver megen fantasi...).
  • Dette år skal det være tøserne, jeg vil have på besøg til hygge (mændende må så selv finde på noget...).
Der er ikke så mange om-bare-jeg-kunne, for det er svært at opfylde og jo flere, jo svære.

Som afslutning vil jeg takke jer for at I så forbi,  jeres kommentarer og dejlige skriverier på både jeres blogge og på min :^)

Og så vil jeg ønske jer alle

GODT NYTÅR OG ET LYKKEBRINGENDE 2010 

18 kommentarer:

  1. Du og dine kære ønkes et rigtig godt og lykkebringende Nytår!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  2. Kære Septemberliv
    Godt nytår til dig og dine.
    Håber at du må få lidt mere tid til dig selv i 2010.
    Mange hilsener fra Laura

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Jeg ønsker dig og familien din et fantastisk godt nytår.
    Knus
    Kisser

    SvarSlet
  4. Æblekinder - Velkommen forbi og tusind tak :)
    Kærlig hilsen og rigtig godt nytår til dig!
    ___

    Laura - Tusind tak og jeg håber også der bliver tid til meget mere.
    De kærligste hilsner og rigtig godt nytår!
    ___

    Kisser - Tusind tak og et rigtig godt nytår til dig!
    Kærlige hilsner
    Kari

    SvarSlet
  5. Kære Kari, det var smukt at læse!
    Rigtig godt nytår til dig og dine - varme klem.

    SvarSlet
  6. Kære Madame
    Tusind tak.
    Og et rigtig godt nytår til dig og dine :)
    Nytårsknus
    Kari

    SvarSlet
  7. Kære Kari
    Det var et flot indlæg med tilbageblik på dit 2009. Jeg håber du kan finde mere tid til dig selv i 2010 - det er nødvendigt indimellem. Jeg vil ønske dig og dine et rigtig godt og lykkebringende nytår. Knus

    SvarSlet
  8. NEMLIG KARI.. Det nye år skal der fokuseres lidt mere på egne behov end alle de andres. Et godt mål syntes jeg.

    Jeg ønsker dig og familien et dejligt og godt nytår og sender masser af knus. Og ja.. det er et rart minde vi har, fra dengang vi mødtes :)

    Mange kærlige hilsener
    Henriette

    SvarSlet
  9. Kære Kari

    Tak skal du have. Jeg ønsker dig og dine et lykkebringende nytår - fyldt med glæde og andet godt :-). Tak for dine søde kommentarer på min blog.

    Kærligst Gittemay

    SvarSlet
  10. Anette - Tusind tak!
    Det er nogle gange lettere når det er nedskrevet (gjaldt så ikke for 2009...)
    Godt nytår til dig og dine :0)
    Knus
    ___

    Henriette - Gad vide om vi lære det...
    Men vi vil forsøge!!

    Rigtig godt nytår, med håb om nyt møde i 2010!
    Kærlige knus Kari
    ___

    Gittemay - Tak og i lige måde, Gittemay!
    Kærligt knus Kari

    SvarSlet
  11. Kære Septemberliv

    Jeg håber at 2010 bliver et rigtig dejligt år for dig.

    Vi blogges ved.

    GODT NYTÅR!

    SvarSlet
  12. Ester - Tusind tak og i lige måde :0)
    Vi blogges ved :0D

    SvarSlet
  13. Ja, sikke et år. Til tider flyver det, andre tider står stille. Rigtig godt nytår til jer alle 5.

    Knus og kram
    Søsteren din

    SvarSlet
  14. Og et godt og helt fantastisk nytår til dig, Kari! Håber du får masser af tid til dig i 2010 ;-) .

    SvarSlet
  15. Husk at bruge noget tid på dig selv, i det nye år.Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  16. Rigtig dejligt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  17. Jeg håber du får lavet nogle gode familievaner, for jeg synes det er ekstremt vigtigt - og der er så mange som slet ikke tænker på det, før det er for sent. Før i tiden var der så mange dage hvor familien samledes helt automatisk.... men sådan er det jo ikke mere.

    Godt nytår - jeg håber at du havde en dejlig aften. :D

    SvarSlet
  18. Fru E - Tid er en underlig fisk, men 2009 er altså gået stærkt, nå selv frøkenen stopper og og hiver efter vejret undres over hvor året er blevet af.

    Knus og godt nytår fra alle os til alle jer!
    Bonussøster
    ___

    Bente - Tak og i lige måde:0)
    Jeg kan jo kun håbe at familien har fattet og giver mig plads.
    ___

    Kom så igang - Jeg vil gøre mit bedste, det lover jeg!
    Og tusind tak og i lige måde.
    ___

    Oline - Tusind tak og i lige måde :0)
    ___

    Jens - Tak og rigtig godt nytår til dig :0)
    Det er de automatiske samlingsdage jeg mangler men mest i min egen lille familie og det er dem jeg vil lave nogle af. Vi skal jo bare også være enige om at gøre det, for ellers ender det ikke godt.

    Jeg havde en fin aften, men er egentlig mere et bare-være-der-hjemme menneske.
    Håber du kom godt ind i 2010 :0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺