14.12.09

Begavet

Så er jeg ellers belvet godt begavet, har på det sidste ;)

Min kære datter syntes jeg også skal have adventgaver, når jeg nu bruger så meget tid på at finde gaver til både hende, hendes brødre og far.

Sidste weekend fik jeg disse gaver af hende:



To små hjerter
til juletræet
om lørdagen.



Søndag var det denne lille skønne frø, der kom ud af pakken :)

Denne weekend havde hun selv lavet gaven.



Hjemmestøbte sorte lys dryppet
med lyserød og blå stearin.


Af min ene veninde fik jeg disse olie/eddike flasker og 4 isskåle



Oh hvilken gaveregn...

9 kommentarer:

  1. Ih, hvor skønt. Især din søde datters påfund :o)

    SvarSlet
  2. SIkke nogle fantastiske gaver du har fået.

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - Skøønt! :0)
    ___

    Mette b - Hun er rigtig god til det og hun elsker det
    ___

    Margith - Jah ikk'! ;)
    ___

    Anette - Ja og nu skal jeg finde plads til dem alle :0)

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er du heldig! Det er da nogle skønne ting, du har fået!

    SvarSlet
  5. Bente - Ja er jeg ikke ;)
    Jeg er også rigtig glad for alle gaverne.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne ting du har fået! Jeg kan mærke, at jeg savner at have en datter ;O)

    SvarSlet
  7. Madame - Ja de er skønne!
    Min ældste har også været vild med at give gaver, men det er slut. Det tror jeg så ikke det er med hende. Hun elsker at give.
    Jeg kan godt forstå dig.
    Klem!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺