29.12.09

Bage smage knytte

Jeg har bagt og jeg har knyttet og det var dejligt begge dele.

Med en veninde på besøg til Frøkenen og intet i huset, blev der bagt pølsehorn, for der var pølser i fryseren, gær i køleskabet og resten rundt omkring i køkkenet.


Resterne...


Nu ovnen var i gang lavede jeg også kanelsnegle. De blev udmærket, men måske får meget brød, men det kan jo justeres til en anden gang.




I går i Kvickly faldt jeg for en bog "Familiesysler".
Den er vildt inspirerende og der er dejlige billeder i.



I Juni måneds kapitel knytter man armbånd og det er 100'rede af år siden, jeg har prøvet det, så det ville jeg igen.
Men jeg havde ikke noget der rigtig kunne bruges, men jeg ville! så frem med bomulden og igang.



Nu har Yngste fået et armbånd ;)

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dag med hyggelige sysler i hjemmet ;-) Flot armbånd!

    SvarSlet
  2. Anette - Det var rigtig hyggeligt. Yngste ville være sammen med storesøster og veninden og det gav lidt lugt.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺