5.11.09

Addicted to...

Bedst som vi alle sad med vores computere, her hjemme i går aftes og lavede, det vi plejer på dem (jeg bloggede f.eks), Ja så var der bare ikke noget internet!

Ældste kom galloperende og skulle have at vide, hvorfor Far havde taget nettet og det eneste jeg kunne svare var, at det havde han ikke.

Hvem havde så?!?
Jo det havde Yngste. Han havde lige trykket på knapper og reset den.
Og for at det ikke er løgn, så kunne Gemalen ikke starte den igen og brugsanvisning + CD'er var væk.

Nu virker det igen - Juhuu - og jeg vil prøv at blive "up to date" med jeres blogge.

Nøj, hvor er man afhængig af det skidt!!

11 kommentarer:

  1. Ja man er afhængig af det. Men indimellem er det vist sundt at prøve at undvære det. Men kan nu godt nøjes med at undvære det på ferier :P God blogopdatering :P

    SvarSlet
  2. Ja, det er dejligt at blogge. Og et godt sted at få vendt nogle ting, der kan være svære. Jeg synes, der er mange der byder ind med gode betragtninger på de emner, der tages op.

    Men en pause tror jeg da også er ganske sund... et par timer ;o)

    God aften til dig!

    SvarSlet
  3. Jeg er ivrig bruger af nettet og som du, afhængig i en vis udstrækning. Når jeg så rammer mine 3 ugers sommerferie, så nyder jeg også tiden uden uden net :-)

    SvarSlet
  4. Jeg må indrømme, jeg nødig vil undvære min.Men den er en rigtig tidsrøver.

    SvarSlet
  5. Ha ha ... små pilfingre skal man have respekt for ;-) . Men godt at I er online igen!

    SvarSlet
  6. Anette - Når jeg ved at jeg skal undvære, så kan jeg sagtens. Det er forberedt.
    Men et pludselig cut - Det er skisme svært.
    Og nu tror jeg jeg er næsten igennem :)
    ___

    Mette b - Nemlig - et par timer ;)
    Jeg kan sagtens undvære, men det skal være forberedt. Sad i gå og ville lige finde et svar på nettet, men det kunne jeg så bare ikke..
    God blogaften til dig :)
    ___

    Fru E - Når du har ferie, så er det også forberedt.
    Det er den pludselige misten der lige skaber panik!
    Jeg kan også sagtens undvære når jeg er væk hjemmefra, men i hverdage... :0/
    ___

    Kom så i gang - Åh ja det er en tidsrøver!! Specielt når man blogger ;)

    SvarSlet
  7. Bente - Ja og ham her er til elektronik og knapper, så der er mange ting der ikke altid virker efter hensigten.
    Nu er routeren sat væk, så det sker forhåbenligt ikke igen - håber vi...

    SvarSlet
  8. Ja, det er virkelig en gyser, når netværket er væk - hvad gjorde man dog i gamle dage ...

    SvarSlet
  9. Madame - Der er ihver tilfælde panik på!
    Og hvad gjorde vi for 20 år siden, inden mobilen...

    SvarSlet
  10. Uha det kender jeg godt - de sidste par måneder har jeg haft lidt vrøvl med computeren, og nu da jeg ikke har en mand boende mere, så er jeg godt nok mere på den end jeg er med på den:-)))) Heldigvis har mine forældres nabo hjulpet mig i mange timer, så nu virker det sådan nogenlunde.

    SvarSlet
  11. Gitte - Tænk at være så afhængig af en plastkasse med noget metal og ledninger i!!

    Jeg ville ligesom dig, være uden forbindelse til omverdenen, hvis ikke jeg havde Gemalen til at klare det, når den går ned.
    vi har vist meget at lære...
    :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺