30.10.09

Tilbage tilbage igen

Hej
Jeg hedder Kari og dette er min blog.
Den har jeg haft i .....
.
.
.

Nej spøg til side.

Men pyyyh, det gjorde godt med lidt blogfri.
Ugen er ikke helt gået som beregnet. Yngste var jo syg mandag og med mor her på job tirsdag... Heldigvis kun en ½ dag!!
OK onsdag og begyndende skidt igen torsdag og så her til morgen, var der knas med halsen igen og en svag snert af sæl og ja, så måtte Farmand blive hjemme.

Vi skal have gæster i morgen og der er 1 million ting der skal ordnes og det er det ikke blevet i denne uge, pga. ovennævnte. Så jeg har taget en ½ fridag, til at få nedbragt TO DO listens punkter (og ja Mette B, den omvendte er rigtig god, men min hukommelse er som en si og jeg ville slet ikke få lavet noget for jeg ville have glemt hvad det var...) Du skal læse det med smil i øje og mund, for guuud hvor ville det være dejligt at bruge din metode!

I aften, når Yngste og jeg er alene, skal vi lave dessert og saltmandler til i morgen. Vi skal selvfølglig også hygge, for det er vi rigtig gode til.

Men indtil da, er der jo den der TO DO liste....

7 kommentarer:

  1. Det er heldigvis ikke så længe vi har undværet dig, men nogle gange er der bare ikke tid til det hele.

    Rigtig god weekend og god bedring til de syge.

    Knus og kram

    SvarSlet
  2. En blogpause kan være godt indimellem. HÅber du når at slappe af indimellem dine punkter på TO DO listen :P God week-end.

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med to do-listen - og mere god bedring.
    P.S. Min hukommelse er lige så hullet ;-)

    SvarSlet
  4. To do lister har det med at gro..
    Godt i husker at hygge :-)

    SvarSlet
  5. Godt du bruger en to-do liste. Det gør jeg da også. Ellers ville jeg ikke have styr på nogetsomhelst. MEN! Du kan jo lave TaDaah listen ved siden af, så du ikke bare vinger af, men også roser dig selv.
    Stort smil og glimt i øjet, samt et knus fra mig!

    SvarSlet
  6. Forresten, hvordan laver du saltmandler?

    SvarSlet
  7. Fru E - Nej tid er en mangelvare, når der er syge små børn.

    Tusind tak og i lige måde :)
    ___

    Anette - Der har været små og et par længere pauser. Listen bliver laaangsom mindre, men jeg har hygget mig med Yngste og vi har lavet mad sammen (til i morgen), så alt er godt :)
    Rigtig god weekend til dig også.
    ___

    Bente - Tusind tak og sælhunden er i bedring.
    Dejligt at høre at hjernekapiciteten også er under 100% hos andre ;)
    ___

    Losarinas mor - Ja det er underligt at den nogle gange vokser hurtigere end man kan nedbringe den...
    Vi har hygget, har vi. Vi har nemlig lavet hvidløgssmør til i morgen og spist chips og drukket te :)
    ___

    Mette b - Tadaa listen må være til rolige dage :)
    Opskriften på saltmandler findes hos Liselotte (slagt en hellig ko) og de er rigtig gode!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺