13.10.09

Let påvirkelig



Vi har jo været meget large over for Yngste, lige fra han blev født. I ved, yngste, født lidt før tid, meget lille, meget let, virket skrøbelig.

På de fleste punkter er der rettet op, men et enkelt sted halter det.
Han sover stadig i vores seng.
Dvs. fra midten af sidste uge, lagde vi ham i hans egen seng, når han sov og minsanten om han ikke sov der hele natten!!

Det har min ryg og nakke været vildt glad for. Dejligt at vågne uden ondt i ryg og nakke :o)
Desværre har de sidste to nætter ikke været, som de godt. Han er kommet med sin dyne (jo jo den bliver pænt taget med, man er vel kommet for at blive!).
Tju bang hvor har min nakke protestere! I går blev den først normal efter en ½ arbejdsdag.

Det er sjovt som stemningen på jobbet er meget anderledes, når der ikke er så mange.
Det er egentlig meget hyggeligt at være afsted, men jeg ville nu hellere have sovet i min seng og spist morgenmd med familien.
Men det bliver en anden dag.

Om lidt vil jeg blive færdig og smutte ud på cyklen og komme afsted. I dag har jeg kontoret for mig selv og så skal der høres radio og synges med, I ved højt bag lukket dør. Det skal jo ikke være kedeligt at have et 3-mands konto for sig selv, vel? ;0)

Rigtig god tirsdag og må vejret være med jer, der holder ferie.

7 kommentarer:

  1. Nej det er da bare med at udnytte at du er alene på kontoret, så kan du rigtig give den gas.

    Det er ikke godt med din nakke, men jeg ville heller ikke kunne nænne at han ikke måtte sove der !

    SvarSlet
  2. Øv sikke noget med din ryg og nakke, Kari. Men det er jo svært med sådan en lille fyr - og jeg mindes selv trygheden ved at kunne gå ind i fars eller mors seng, hvis man var bange.
    Ja udnyt endelig at du kan synge højt her i efterårsferien :-)

    Ha' en dejlig dag, klem!

    SvarSlet
  3. Du skal da hygge igennem, skal du - når du nu har et helt kontor at lege 'stjerne for en dag' på :-)))).
    Kender så godt til børn i sengen. Lukas på 9 år kan stadig finde vores seng. Og det bliver altså ret hurtigt HOT. Tror faktisk han gør det i søvne...Han er den eneste, der får sovet godt sådan en nat :-). Men vi insisterer nænsomt på 'egen seng er bedst' - og nu kan der gå uger imellem. Og jeg lever højt på, at jeg ikke kender nogen på 18, som sover i forældrenes seng :-))))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  4. Pernille - Nej jeg hverken nænner eller gider rejse mig for at følge retur. Men når han har været væk, kan jeg mærke at han er vedat være for stor.

    Det er nu godt at kunne få lov at synge med uden buh råb ;)
    ___

    Madame - Han er en tryghedsnarkoman og det er jo en omvæltning fra at sove med mor og far og så til at sove i egen seng, selvom søster ligger i samme rum.
    Hurra for P4's blandede musik. Jeg har sunger med på både dansk, nyt og gammelt :o)
    Tak, madame! Klem!
    ___

    Gittemay - Jo tak jeg har sunget og det lyd ikke godt, men føltes herligt!
    Nej en 18 årig i sengen, det har jeg nu heller ikke hørt om.
    Men jo mere træt han er jo længere sover han i sin seng. Så vi tror det vil lykkes snart.
    KH

    SvarSlet
  5. Jeg ville have loppet ham ud igen, min nattesøvn og legeme skal passes :-) Jeg fornemmer egentlig heller ikke, at han er bange, men at han bare synes det er en hyggelig vane :-) Og man forstår ham jo godt ;o)

    H

    SvarSlet
  6. Hov!! ;o)))

    Ha' nogle dejlige dage på kontoret.

    Knus og hils hjemme

    SvarSlet
  7. Fru E - Det holder jeg nu mere på min nattesøvn, når der er en ekstra lang dag forude.

    Orker ikke at sidde ved hans seng i håb om at han vil sove der og ikke vække Frøkenen med fustrationens gråd.

    Jo tak, nu er der bare en tilbage, så kan jeg holde forlænger weekend.

    Knus og i lige måde.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺