7.10.09

Dus med morgendagen

Her midt i madlavning og oprydning, prøver jeg, at blive dus med morgendagen.
I morgen skal jeg med min afdeling på afdeligstur til København med cykler.

Der er et par timers faglig aktivitet, og så skal vi ellers cykle rundt inde der, midt i storbyen.
Vi skal se en kollegas båd, en tur i Palmehuset, forbi Det Kongelige Teater og en tur i Vor Frelser kirkes tårn.

Der er frokost et sted på Gråbrødre torv og så er der aftensmad et eller andet sted, som jeg ikke lige husker.
Det skulle ialt blive til en tur på omkring 15 km og en dag på små 11 timer...

Jeg har også i morgen en tidsplan der skal overholdes. Jeg skal mødes med en kollega kl. 7.45 på stationen og sammen kører vi så ind til hovedstaden med vores cykler.
Jeg skal lidt før hjemmefra, for yngste skal i børnehave og han er ikke den hurtigste om morgenen. Det er min egen skyld, men hektiske morgener er ikke sjove.

Nå men det er jo snart og det bliver sikkert meget sjovt...

5 kommentarer:

  1. Noget af en dag ! Det bliver sikkert rigtig spændende, men du er nok brugt i morgen aften :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder da til at være et spændende program for i morgen. God fornøjelse ;)

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - Den bliver aktiv og ja jeg tror jeg er flad i morgen aften og fredag... ;)
    ___

    Anette - Tak. Det bliver spændende, for jeg har aldrig været oppe i Vor Frelser kirkes tårn. Øj der er langt ned!!

    SvarSlet
  4. Kan du have rigtig god tur til københavn.

    SvarSlet
  5. Kom så igang - Tusind tak. Det skal jeg nok. Jeg er født og levet de første 13 år af mit liv i København, så byen betyder meget for mig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺