3.9.09

Suppetid

Jeg fik lovet, at det var mig, der sørgede for aftensmad til i aften. Det var før himmel og jord stod i et.

Så så var det bare om, at få sat hjernecellerne i omdrejning. Så med efteråret i mende, kom jeg frem til, at det nu er ved at være suppetid igen.

Så aftensmaden i aften er kartoffelsuppe. Opskriften er fundet her og aldrig prøvet før - af os. Vi får ikke kyllingespyd til, men resten af den husar skinke, vi fik igår, skåret i små tern.



Lige nu koger grøntsagerne til suppen og om små 20 min skal vi nyde en gang varm kartoffelsuppe med skinke og brød. UHM!!
Update! Suppen smagte godt. Alle spiste med glæde :0)

5 kommentarer:

  1. Du har ret. Det er søreme ved at være vejr til suppe igen. Godt, den smagte dejligt ;-).

    SvarSlet
  2. Jeg er desværre rimlig kræsen med suppe....tror jeg i hvert fald. For jeg er flere gange blevet overrasket.

    Måske en dag man skulle kaste sig ud i sådan en kartoffelsuppe....

    Knus til dig
    Ps. og hils

    SvarSlet
  3. Bente - Jeg elsker suppe og tror gdt jeg kunne spise det hver aften. Mums. Og så er der jo noget at glæde sig til i efteråret og vinteren.
    ___

    Fru E - Ja jeg ved du ikke er den store suppespiser.
    Kartoffelsuppe er jo en meget neutral suppe som grundsuppe og så kan man tilsætte forskelligt og variere den. Prøv det.
    Og nej, I får ikke suppe på søndag :0)

    Knus og hils.

    SvarSlet
  4. Ja, dagen i dag kunne også trænge til suppe !

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Ja og dagen idag med ;^)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺