13.9.09

Skure skure skur

Så ligger søndagen for mine fødder. Havde nu håbet det var endnu en lørdag, kunne altså godt bruge 2 lørdage på en weekend og stadig have en søndag at slutte af på.

Når vi om lidt bliver færdig ved morgenbordet (endelig er ældste og næstyngste medlem af familien dukket op til overfladen), står den på skuroprydning. Det trænger og carporten trænger og ....
Men i dag er det skuret der får en overhaling og gad vide hvad det gemmer på?

Er der store planer for søndagen hos dig?

7 kommentarer:

  1. Mit skur trænger faktisk også.....

    SvarSlet
  2. Rengøring af kontor, stue, køkken og bryggers. For så har jeg været hele huset igennem denne weekend. Derudover skal jeg nok ikke noget.

    God søndag i skuret ;o))

    SvarSlet
  3. Nej ikke andre end at Josefine skal køres tilbage til skolen på et tidspunkt. Ellers skal jeg vist bare sløse min tid væk med lidt strik ;)

    God fornøjelse med skuret og kærlig hilsen
    Henriette

    SvarSlet
  4. jeg har tre skure og de trænger alle sammen, øv, men det bliver ikke lige i dag.

    God fornøjelse

    SvarSlet
  5. Uha, lad være med at minde mig om, at jeg har et skur! Nå, men det bliver ikke i dag ;-).

    Nu går jeg i stedet en tur med støvsugeren ...

    SvarSlet
  6. Her er det hele huset, der trænger til en gang oprydning;o) Men det blev ved gang rengøring og lang travetur i stormvejr.

    Ha' en god aften!

    SvarSlet
  7. Losarinas mor - Man er glad når det er gjort, men da alt var ude, troede jeg ikke, jeg ville få det færdigt...
    ___

    Fru E - Det skal jo også gøres og mangler totalt her, men skuret har været i min bevisthed meget længe og nu skulle det være! Det tog også hele dagen.

    Knus og god aften.
    ___

    Henriette - Det lyder som en god søndag. Lidt planer og ellers tid til sine lyster. Dejligt!

    Rigtig god aften og knus.
    ___

    Pernille - Tak og jeg fik det gjort.
    3 skure!! Der kan gemme sig mange sjovt ting...

    God aften til dig.
    ___

    Bente - Der findes mange bloggere med skure der trænger ;^)
    Håber du hyggede dig med støvsugeren ;^)
    ___

    Madame - Min bolig trænger også. Har en ide om at når skuret er til at komme til og søtte af i, så kommer resten af huset og så ender det med at vi kan bor her også...

    Og en rigtig god aften til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺