27.9.09

Haremsbukser

Så blev Frøkenen og jeg i fællesskab færdige med at sy Frøknens haremsbukser og de blev faktisk søde og så var de rigtig nemme.


Her er de som buks

Mønsteret er fra Stof2000, stoffet som var på udsalg viste sig at være D&G stof (Dolce gabbana) og så var de meget lette at lave.

Bukserne kan også bruges som buksedragt, når ribben for oven foldes op. Der skal bare D-ring og en snor i foran, så den kan holde sig oppe.


Stropperne her er Frøkenens BH 

Og så var der lige en nysgerrig lille dreng ;)


4 kommentarer:

  1. Ej hvor er de blevet søde :-)
    Lou Lou har også lige fået sådan et par haremsbukser, de blev dog købt. De er åbenbart rigtig hotte, måske skulle gammelmor her købe sig et par, der er da ihvertfald god plads til lårene, skulle jeg mene (fnis).
    Nå - de er nok kønnere på de kønne unge piger:-)

    SvarSlet
  2. Laura - De er jo super moderne mener de unge, men jeg tror ikke de ville klæde mig.
    Godt nok strammer de overhovedet ikke nogen steder, men jeg ville nok ligne et cirkustelt ;^)

    SvarSlet
  3. De er blevet rigtig gode, men hun er også en dygtig til at sy. Æblet falder ikke så langt fra stammen ;o)

    SvarSlet
  4. Fru E - Tak :^)
    Rart at der er lidt der er smittet af.

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺