5.9.09

Kultur nat/weekend

I denne weekend er der kulturweekend i Hørsholm og i går var kulturnat i en del byer, incl. den by jeg bor i, men Hørsholm trak nu noget mere.



Kl 17.30 stod Basim på scenen inde i Hørsholm Midtpunkt og det måtte Frøkenen jo bare se. Så vi kørte til byen og så Basim. Han er jo en charmetrold, men synge er altså ikke hans stærke side...

Efter Basim vandrede vi op og ned at gågaden. Der var gratis mange steder, så Frøkenen og Yngste fik både popcorn og slush ice og vi voksne øl og sodavand. Forskellige konkurrencer var der også. Man kunne skyde på mål med fodbold eller spille basketball. Men der var også den med de 5 postkasser, hvor man tog en nøgle (fra en kasse med omkring 100) og prøvede om den duede. I andet forsøg åbnede Yngste en postkasse og vandt lidt slik. Jeg nåede ikke at få kameraet op, men han strålede som en sol. Han havde vundet!

Og hvorfor skriver jeg alt det?
Jo, for der var lige 1½ time at fordrive, inden vi skulle se Moonjam kl.19.30.





Næsten 45 min i selskab med Morten Kærså og Co og alle de gode hits fra den gang.
De startede med Sarai og så ellers derud af.
Jeg fik, for første gang i mit liv, videooptaget lidt med mit kamera.
Så dette indlæg slutter med 30 sek. af Salsa Olympia.

video

4 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, Kari, jeg holder meget af Moonjam - de er vanvittig dygtige og har lavet de skønneste numre.
    Ha' en god lørdag!

    SvarSlet
  2. Madame - Det var rigtig godt, selvom musikken var meget høj.
    God lørdag her fra :^)

    SvarSlet
  3. Mange tak for musikken. Lidt Moonjam kan man da altid bruge ;-).
    Det lyder, som om I havde en dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Bente - Ja Moonjam er ikke der dårligste der findes :^)
    Yngste var for træt til mere musik, men ellers var der Rugsted & Kreutzfelt senere på aftenen.
    Men det var rigtig hyggeligt!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺