30.9.09

It's gonna be a long day!



Efter en meget urolig nat, er det nu tid til, at få liv i alle tre unger på denne onsdag.

Men kors hvor bliver det en lang dag. Yngste har hostet siden engang omkring kl. 02.30. Efter det tidspunkt, har jeg vist kun fået ca. tre kvaters sammenhængende søvn.
Aftenens udflugt til spejderhytten er aflyst. Når jeg engang om mange timer (sådan kommer det nok til at føles) er hjemme igen, står der en morfarlignende stund på programmet. Ellers er jeg vist ikke meget værd efter kl. 19.

Nu vil jeg drikke mig en kop morgente og se at få gang i lemmerne.
Rigtig god og vågen onsdag...

9 kommentarer:

  1. Du må have en dejlig dag! KH

    SvarSlet
  2. Stakkels jer :-). Sådanne dage kan være en kunst at komme igennem...
    Hav en dejlig dag - trods alt :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Nej hvor kan jeg pludselig godt huske når der var sælhunde hos os.. Man bliver så smadret efter de nætter med host og sløje børn.

    Jeg håber at det snart går over igen og så skal du vist da ha dig en lang lur på divaneseren i eftermiddag.

    Mange knus og pøj pøj med dagen
    Henriette ;)

    SvarSlet
  4. Håber du får dig en lur efter arbejdstid - og at yngste har det bedre. Knus

    SvarSlet
  5. Håber dagen har været til at komme igennem.

    Knus søde.

    SvarSlet
  6. TUSIND TAK alle sammen.
    Yngste har haft det helt fint. Tog et lille hvil ved frugttid, men har ellers været ok. Skal dog snart sove!

    Jeg overlevede, men har godt nok haft en stor dundyne inde i hovedet. Havde dog en hovsa-powernapping omkring kl. 14, men det gav energi til de sidste timer.

    Nu skal jeg bare lige være lidt familiær og så er det godnat.

    God nat og knus til alle sammen :^)

    SvarSlet
  7. Øv, sikke noget, Kari - jeg håber, du nu har fået indhentet den manglende søvn.

    Rigtig god fredag til dig :)

    SvarSlet
  8. Madame - Jo tak jeg er ved at være med og nu er det weekend, så jeg håber på det sidste der.

    Og rigtig god fredag til dig :^)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺