4.7.09

Solen skinner (igen i dag)

Så blev det lørdag (igen). Hele dagen igår, var mit indre overbevist om, at det var lørdag. Vi var alle hjemme, Ældste skulle til fest (på en fredag!?!) og alt var bare som en lørdag.
Havde jo en skøn, men varm dag i går. Så en ekstra lørdag vil da være ok ;)

I dag skal jeg så have købt de sidste ting til fødselsdagsgaven til vennerne, vi skal til fødselsdag hos og en buket blomster (gad vide om de vil have det godt i denne varme??) og så skal der pakkes ind.
6 skal i bad, men heldigvis ikke samtidig. Jeg går nemlig en times tid før med Frøkenen og Yngste og så følger Gemal, Ældste og kæresten efter. Gemalen har været på job, siden kl 5 her til morgen, så en middagslur skal der til. Ældste og Co kom først hjem omkring 03.30, så de skal nok bare sove. Kæresten skulle være en af dem der ææælsker at sove ;)

Men lige nu slappes der bare af. Så længe det er så varmt, er det ok...

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du har lørdag nummer to i dag, Kari ;-)
    Jeg håber, I får en dejlig fødselsdag hos vennerne, selv om heden er ved at gå os alle sammen på ;)

    SvarSlet
  2. Madame - Det er da ren positivitet :)

    Det plejer at være rigtig sjovt hod de venner, så vi lader op til en sjov og hot eftermiddag og aften.

    Rigtig god lørdag

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺