5.7.09

En dag med skyer

Vågnede her kl. 9 (kom først i seng kl. 01.30) og opdagede at himlen ikke rummede en sol. Det er jo næsten helt forkert!! Den sol har jo været en tro følgesvend, de sidste par ugen.

Jeg må tilstå, jeg savner den ikke. Mit indre trænger så forfærdeligt til helt almindelig dansk sommer. Sådan en hvor man kan trække vejret, uden at blive total tørlagt og hvor der er kølige dag indimellem.

Men lige i dag, tror jeg ikke, jeg får udnyttet, at det er blevet mindre solrigt. Jeg kom sent i seng og det betaler jeg så for i dag. Jeg er blevet for gammel til sen havehygge i gode venners lag.

Nu vil jeg smide bolledejen på en plade og så håbe at resten af familien (Gemal, Ældste og kæresten) er med på en gang morgenmad om små 45 min.

Den anden del af familien? De er allerede oppe :)

6 kommentarer:

  1. Jeg savner heller ikke de høje temperaturer - det var lige lovlig meget i går! God søndag til dig ;-) Knus

    SvarSlet
  2. Det er helt rart at kunne åbne døren nu om eftermiddagen og få kølig luft ind. På de solrige dage får man varm luft ind ad havedøren, når solen har varmet muren!

    SvarSlet
  3. Anette - Det har været forfriskende i dag, selvom det har v´æret trykende i perioder.
    God søndag til dig :)
    Kram
    ___

    dax2 - Jeg må giv dig helt ret. Nu skal kroppen bare lige omstille sig lidt igen.

    SvarSlet
  4. Jeg har det lige som dig - jeg trænger til helt almindelig dansk sommer uden hedebølge. Men det er blevet lidt køligere end i går, heldigvis :O)

    SvarSlet
  5. Uha, det kender jeg selv alt til.. Vi er slemme til at komme for sent i seng her i huset. Kæresten er en af den slags mennesker der ikke behøvet meget søvn, og jeg kan jo bare sove videre efter han er gået om morgenen. MEN... Jeg mærker det i min krop og jeg siger til mig selv, I AFTEN må jeg tidligt i seng. NOT!

    Det er jo der, der er ro for alle ungerne. Ro til at sludre og se tv og den slags.

    Der var engang jeg ku klare mig med lidt, men ikke idag. Desværre

    Håber at du er kommet til hægterne igen nu.

    Knus Henriette ;-))

    SvarSlet
  6. Henriette - Jeg var jo ganske frisk om fredagen, men allerede søndag var jeg tilbage i søvngængerstadiet og igår mandag, flad.
    Jeg er nemlig som dig. Elsker aftenerne (de sene), men er nød til at stå tidligt op, for enten er yngste på færde eller væggeuret ringer.

    Men når vi engang bliver børnefrie og pensionister, så kan vi både være længe oppe og sove til vi ikke gider mere.
    Altid rart med noget at se frem til :)

    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺