3.7.09

Det er i dag tralalala

Det var altså en rigtig god ide jeg fik der på jobbet igår.
Jeg vågnede kl. 6 her til morgen, men det skulle altså være løvn, vendte mig om og sov til kl. 8.48.
Det er vel 100 år siden jeg sidst har prøvet at sove så længe.

Dagen har bestået af rengøring, indkøb, computerkigning, lede efter en lille nøgen fyr ;)
Det har været varmt, ulidelig med mellemrum, men aftensmaden blev indtaget i en lettere udgave af det varme sommervejr.

For en lille time siden, sendte vi Ældste med kæreste til fest længere nede af vejen og regner med først at "se" dem igen efter 02 i nat eller nærmere, når de engang kommer op til overfladen en gang i morgen. Bare de er oppe inden vi skal til fødselsdags havefest kl. 15.

Nu vil jeg se American Galdiator på 6'eren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺