17.6.09

Sommerafslutning

Så er sidste spejdermøde slut og mit "andet liv" slut.
Strandmødet er slut og vi, 11 mikroer og 4 ledere, havde et dejligt møde, godt vejr og så fik vi vores sommer is ved ishuset.

En af vores mikroer, der skal rykke op til mini efter ferien, kom med blomster. En rigtig sød tanke. Vi har aldrig prøvet sådan noget før...


Når man slutter, så deler man også ud ;) og jeg havde taget flødeboller med. Det falder jo altid i god jord.

Efter leg ved vandet, lidt leg på græsplænen, spiste vi is og snakkede lidt om sommerferieplaner.

Når en mikroleder er "slidt op" og slutter, er der en lille gave.
Jeg fik en MARIKEKKO notesbog og en sjov kuglepen med turkist og grønt blæk i den ene ende og lilla og pink i den anden.

Inden i var der skrevet en lille hilsen...


Jeg tror jeg kommer til at savne dem...

4 kommentarer:

  1. Ingen tvivl om, at du kommer til at savne dem. Men jeg tror også, at du vil nyde den "frihed" som det giver dig, at stoppe.

    Rigtig sødt og betænksomt med blomster. Det luner virkelig :o)

    Kram

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke gaver du fik af dine mikroer. Det må være lidt vemodigt at sige farvel - men du får netop frihed, som Hjerteveninde skriver :O)

    SvarSlet
  3. Ja du kommer da sikkert til at savne dem. Du må nyde friheden en periode og så kan du jo altid se om du får tid og energi til det igen. det er nogle dejlige gaver du har fået. Det er altid svært at holde med frivilligt arbejde som man har været glad for - det tog mig flere år at tage beslutningen.

    SvarSlet
  4. Fru E - Jeg vil savne! Men jeg er ved at finde på noget jeg skal bruge tiden på og det skal være på mig selv!!

    Vi blev helt overvældet af de flotte buketter blomster vi fik.
    ___

    Madame - Ja alle de gaver på en uge - det kan næsten blive en vane ;)
    Jeg blev meget glad for blokken og det billed (som jeg ikke har gengivet) af mine mikroer, som er sat bag på.
    ___

    Anette - Faktisk sagde en af mikroerne, da han hørte at jeg skulle stoppe, at jeg da ikke stoppede, men bare holdt en pause...
    Godt! så ved jeg det ;)
    Men jeg har faktisk haft det i tankerne i 1½ år, men nu skulle det så være. Vores lederproblemer er ikke løst (det havde jeg håbet og derfor 1½ år), men der skal jo stoppes på er tidspunkt

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺