26.6.09

Satans osse!!

Lige nu er det hele noget ØV. For små 5 timer siden, fandt vi ud af, at en ved et tilfælde, har fået slukket for vores fryser. Hvornår ved vi ikke, men i aftes var isen vi fik ok. Til gengæld har vi lige smidt en hel sort sæk med optøet mad ud ØVØVØVØVØVØV.

Det er ikke blevet til så meget larm på bloggen. Tiden har været knap. Samtidig har jeg været ordløs, når jeg har læst med hos andre.

Men i morgen har jeg sidste aftale i denne omgang. I morgen står den på blogtræf i Hillerød.
Jeg er spændt på at møde en ½ snes mennesker, der er total ukendte, men alligevel føler man, man ved bare en lille smule om dem.

Ro i kalenderen, giver overskud til bloggen (håber jeg). Men lige nu er det sengen der kalder.

Så Hillerød og Blogtræf: See you tomorrow!

6 kommentarer:

  1. Argh, hvor ærgeligt - godt det blev opdaget før maden begyndte at lugte.

    Jeg håber at det bliver et hyggeligt blogtræf. Det er nogle søde mennesker, så du kan godt glæde dig :-)

    Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Klidmoster - Vildt ærgerligt!! Det var nemlig ikke en næsten tom fryser. Men der er jo ikke så meget at gøre ved det :(

    Jeg glæder mig faktisk. Bare ærgerligt du ikke kommer.
    Du kommer jo nok til at læse om det :)

    God lørdag.

    SvarSlet
  3. Åh, sikke noget med din fryser - hvor er det dog ærgerligt!!!
    Vi bliver kun 10 til vores lille træf, men jeg er sikker på, at det bliver hyggeligt. Jeg glæder mig :O)

    SvarSlet
  4. Madame - Ja, for der var rigtig mange gde ting i den :(

    Ærgerligt at så mange har meldt fra, men godt for mig (lidt ego må man vist godt være), for så føles det ikke så voldsomt.

    vi ses!

    SvarSlet
  5. Øv hvor er det surt med fryseren! I må have sat sådan en "klap" for stikkontakten så der ikke kan slukkes for den.
    Håber i får et godt blogtræf. God fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Anette - Det kan blive løsningen, men stikkontakten sidder i et hjørne bag fryseren så...

    Tak og rigtig god lørdag til dig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺