1.6.09

Så kom aftenen...

Så er pinsen ved at være slut.
Det har været en dejlig pinse og vejret har været helt med os.

I dag havde jeg en ide om at en skyggeplet i haven og hækletøjet var dagens beskæftigelse, men det blev ikke helt sådan.

Vi havde lovet ungerne en is, så kl. 14.30 begav vi os mod det lokale ishus og den dertilhørende badebro. Strand kan det næppe kaldes, selvom vandet hedder Øresund.

Da isen var spist, var det soppetid og så røg der lige en time med det. Skygge var der ikke så meget af, så hygge i skygge blev til hav med skin.

Nu melder trætheden sig. Lidt aftenhygge med Frøkenen, som jo tager på lejrskole i morgen, og et hækletøj (Nu skal det altså være!!).

Og så lige den kage, jeg kom til at love, at Frøkenen skal have med i morgen, skal laves færdig...

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag. Vi har også været en tur ved vandet - der var heller ingen skygge. Det bliver hurtigt alt for varmt synes jeg. God aften til jer.

    SvarSlet
  2. Det lyder som om det har været en dejlig pinse :-)

    Knus
    Malou

    SvarSlet
  3. Anette - Det var det, selvom den ikke helt ligner den jeg havde i tankerne ;)

    God mandag!
    ___

    Klidmoster - Dejlig afslappende :)

    Knus til dig!

    SvarSlet
  4. Ja jeg kender jo alt til det med at det ikke lige bliver som man havde tænkt sig.. MEN jeg håber at du alligevel fik hæklet lidt i aftes. :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺