29.6.09

Og så blev det...

...mandag igen.
Jeg føler det nu mere, som om det er fredag. Trænger så vildt til weekend.

Det var en helvedsnat i nat. Varmt, trods vinduet åbent, dog en anelse for køligt her til morgen. Men det er nok fordi, sved bliver koldt og så bliver man klam.
Yngste har sovet meget uroligt, klynket og været ekstrem tørstig. Ville tage hans bluse af, men nej den skulle blive på!!

Nu venter 8 timers arbejde forude. Det kunne nu godt ende med 7 kun. Men på den anden side, så har jeg kontoret for mig selv. Room maten er i Tyskland!

Bente nævnte lige en kogebog af Tina Scheftelowitz. Den har jeg så ikke (endnu), men jeg har en anden. Den snupper jeg med på arbejde, så kan jeg finde noget til aftensmaden. Vi er jo ved at starte fra bunden efter fryseruheldet. det er intet at tage ud så det er bare t finde på og købe...

Yngste skal op nu og jeg skal videre i dagens program.
Hav en god (og varm) mandag.

6 kommentarer:

  1. Håber du holder den gående hele dagen, Kari - dårlig nattesøvn er noget af det værste! Og ja, det er for varmt om natten nu, jeg sover også kun med dynebetrækket, uden dyne.

    Og ... god fornøjelse med aftensmadsinspirationen ;-).

    SvarSlet
  2. Jeg synes også, det er svært at sove i denne varme, man vågner mange gange og føler sig ikke udhvilet om morgenen.

    Ha' en god mandag ;O)

    SvarSlet
  3. Vi havde også problemer i nat, så vores DC10´er (= viften) blev tændt. Vinduerne står åbne og jeg sover kun med lagen.
    Og nu er jeg så mødt på jobbet, allerede nu er varmen alt for høj, det bliver en lang dag.

    Men alligevel - god mandag til dig :-)

    SvarSlet
  4. Arrrghhh... mangel paa nattesoevn er bare noget af det vaerste jeg ved!
    Mht fryseren, saa har jeg sommetider taenkt paa at afskaffe min kummefryser, for det maa altsaa tvinge en til at taenke i nye baner paa aftensmadsfronten!

    SvarSlet
  5. Også her var det meget varmt i nat - endda på trods af en ventilator nogle meter fra sengen. Det er ikke lige mig når det bliver alt for varmt og lummert. Lidt regn - I NAT - kunne være godt så luften kunne blive frisk til i morgen. Men altså - ikke alt for meget regn :P

    SvarSlet
  6. Bente - Jeg overlevede! Fik åbnet begge vinduer i kontoret og det hjalp meget. Men jeg glæder mig nu alligevel til temperaturen går en 4-5 grader ned - også om natten.

    Jeg har fundet en sommerlig ret og så kom jeg også til at købe grill kogebogen...
    ___

    Madame - Er det ikke denne type varme, vi plejer at have i august, når man lige er startet på job igen efter en god ferie.

    Vi krydser fingre for en bedre nats søvn denne nat :)
    ___

    Lise - Jeg håber du overlevede dagen. Mit kontor har været næsten ok, men andre steder i bygningen var det ulideligt.

    Jeg vil også gå over til lagen i nat. Har bare et eller andet med min dyne. Jeg ææælsker den..

    God aften Lise, krydser fingre for en køligere nat.
    ___

    Tina - Velkommen til :0)
    Her også!! Det føles som om det tager dobbelt så lang tid at indhente det forsømte og her i varmen, kommer man nemt lidt bagud.
    Indimellem overvejer jeg også at skippe den store skabsfryser, men på den anden side, så er den rart når man er 5.
    ___

    Anette - Jeg gik og tænkte på et godt tordenskrald, så luften kunne blive frisket op og gerne i nat.
    Lidt regn til haven, men ikke den syndflod som vi fik for et par uger siden, Tak :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺