8.6.09

Informationsmøde på HRS

Så kom dagen, hvor vi skulle til informationsmøde inde på HRS. HRS står for Hotel og Restaurantskolen ;)

Der var informationsmøde meller 17.30 og 19. Der skulle tages foto til studiekort, prøves kokketøj, afleveres seddel med det forløb som eleven har valgt, info om de forskellige forløb, hvis man var lidt i tvivl.

Vi blev budt på smagsprøver i form a små appetizere, så som, bruscetta med tomat, ristet brød med kammuslinger, mousse (kunne være kyllingelever), jordbær og ananas dyppet i chokolade.

Det var lidt forvirrende, for vi gik rundt mellem hinanden for lige at finde rundt, men jeg tror faktisk han bliver glad for det og så er det jo ikke så langt fra Fisketorvet, så han kan bruge de penge han ikke har der ;)

18.30 vendte vi snuden hjemad igen. Det var så også det tidspunkt hvor man så bagsiden af Vesterbro. Vores bil holdt i Skælbækgade og der så vi så lige 3 prostituerede der stod og talte sammen. Så kom der en bil, som holdt ind til siden og den ene pige gik hen og hang lidt ind af vinduet. Så så vi så ikke mere, for vi var nået hen til vores egen bil. Ældste var vist lidt, ikke rystet, nok mere undrende, hvordan vi lige kunne se at de var det. Det var jo bare 3 tøser...
Han kommer jo nok til at se den branche et par gange mere, mens han skal være der.

Så 3. august går det løs med de første 40 uger ud af 3 år og 9 måneder.

P.S. mens vi ventede på at klokken blev 17.30, besøgte jeg lige Tante T og fik provianteret :)
rart at han måske lige kan sendes der hen og købe, når vi løber tør.

6 kommentarer:

  1. Ohh Søs, vores unger bliver sq så store. Tænk at de nu skal ud i den store udddannelsesverden. Det bliver spændende at følge dem.

    Og selvfølgelig bliver han glad for uddannelsen, han er jo booket til at lave mad til mit sølvbryllup, så der skal han være tip top :o))

    Kram

    SvarSlet
  2. Ja de bliver sq store. Nogle gange syntes jeg han er for umoden og andre gange det modsatte, men de 40 uger på skolen kan jo gøre underværker.

    Han smilede da jeg mindede ham om det ;)

    SvarSlet
  3. Ja, det er rigtigt spændende, når 'ungerne' forlader folkeskolens trygge rammer! Pøj pøj til din søn.

    I øvrigt kan jeg ikke helt fortænke ham i ikke at kunne se, at de prostituerede var prostituerede. Der er mange almindelige 'tøser', som klæ'r sig, som havde de dette erhverv (hvis du spørger mig).

    SvarSlet
  4. Ja og trykke rammer må man sige det er!!

    Og ja til det næste også. Der er et par piger i hans klasse, der klæder sig "temmelig sommerligt".

    SvarSlet
  5. Det lyder jo som den tur Josefine og jeg også var på i Onsdags. :-)
    VI fik dog ikke små ting at spise. ØV
    Og jeg tror forresten heller ikke hun kommer ti at møde så forfærdeligt mange prostituerede på markerne i Roskilde hihi

    Hvor dejligt at de har fundet noget de gerne vil syntes du ikke?

    Knus Henriette

    SvarSlet
  6. Henriette - Nej de letlevende piger foretrækker Skælbækgade fremfor en mark. Men der er nok også protentiale blandt køer ;)

    Jo der er skønt ikke at skulle spekulere på det. Da jeg gik i 9. anede jeg det ikke.

    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺