16.6.09

Han blev så stille

Her i huset, er alt ved at være, ved det gamle. Yngste er ved, at være sig selv igen.
Da jeg kom ind, efter at have lavet dej til pizzasnegle og pølsehorn, så han sådan ud i hovedet, men hvor var her stille ;)



Mens jeg lavede sneglene og hornene, var der igen mistænkelig stille.
Kameraet stod godt snasket ind og da jeg gennemså de sidste billeder, jeg havde taget, havde han været på spil og disse lå pænt til skue ;)





Han er OK igen og i morgen er han vuggestuebarn igen!!

6 kommentarer:

  1. han er vist ved at være frisk igen...:-)

    SvarSlet
  2. Hi hvor er han sjov. Og kreativ også må man sige.

    Jeg mener nok også at han er frisk igen. :-)

    SvarSlet
  3. Fru E - Ihvertilfælde kreativ ;)
    ___

    Anne - Jeg tror også han kommer afsted i morgen ;)
    ___

    Henriette - Han er helt med på den moderne bølge med elektronik m.m.
    Og ja, han er på vej i seng, så han kan komme afsted i morgen :)

    SvarSlet
  4. Det var godt, at han er ved at være rask igen! Sikke nogle herlige billeder, hihi :O)

    SvarSlet
  5. Madame - Han er helt frisk, alså stadig på nær den der selektive hørelse ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺