15.6.09

Glad og træt

Jeg blive fejret på jobbet med morgenmad, tale og gaver.

Talen var jeg spændt på, har kun været i afdelingen i 4 måneder, men den var sjov.
Gaver var der mange af. Fra firmaet fik jeg et silketørklæde (standard med silketørklæde til damerne og slips til mændene). Gaven fra firmaet, som jeg selv valgte, blev en ring fra Georg Jensen. Der ud over fik jeg to troldekugler (den midterste og den til højre).



Den til venstre fik jeg af min hjerteveninde Frue E.

Der var også to kogebøger, "Nigella Ekspres" og "Simremad og ting der tager tid". Så nu kan sommeren komme, for jeg skal lave "ekspres" mad og når vinteren kommer, skal jeg hygge mig med slow food ;)



Fru E nåede frem til tiden og var med til at fejre mig. Det var dejligt at se hende igen, selvom det kun er to uger siden sidst :)
Dejlig dag!

8 kommentarer:

  1. Dét var også rigtig hyggeligt. Dejligt at dine kollegaer værdsætter dine mange facetter. Smukke gaver og ringen klæder dig.

    Og ganske fin tale du selv holdte.

    Kram min søde veninde.

    SvarSlet
  2. SIkke nogle dejlige gaver du har fået af dine kollegaer og arbejdsplads. Har du troldekuglearmbåndet i forvejen?

    SvarSlet
  3. Hvor det glæder mig at du fik en god dag,med dejlige gaver. At Fru E, nåede frem er jo kun en ekstra gave på dagen.

    Jeg VED at du får glæde af Nigella, jeg har hende nemlig selv og hun er helt genial.

    Mange knus og tillykke med dagen
    Henriette

    SvarSlet
  4. Fru E - Mine "nye" kollegaer er stadig lidt ukendte for mig, så det var positivt, som de kom over og snakkede.
    Talen var svær, men jeg tror det hjalp at have dig ved min side :)
    Tak for gavet til jer alle 4!!

    Knus her fra :)
    ___

    Anette - Jeg fik det meste af det jeg ønskede mig og det syntes jeg var flot.
    Ja jeg har armbåndet og med de her 3 kugler er det næsten fyldt op :)
    ___

    Henriette - Tak skal du have.
    De sidste dage har været aldeles positive, så jeg flyvr på en sky! og at Fru E nåede frem var jo bare 10-4.

    Jeg er vild med Nigella, så jeg er ikke i tvivl om at det bliver en positiv oplevelse.
    Glæder mig også til at prøve opskrifterne i den anden.

    Knus og godnat Kari

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige gaver, du har fået!!! Og det er godt at høre, at fru E nåede frem og var med til fejringen :O)

    SvarSlet
  6. Madame - Det er dejligt at få så fine gaver. Det er jo ikke noget jeg er vant til :)

    Fru E er en rigtig dejlig veninde og jeg er glad for at hun nåede frem til tiden.

    SvarSlet
  7. Tillykke med jubilæet, Kari! Du er da blevet behørigt fejret ;-) . Godt at høre, at du havde en dejlig dag.

    SvarSlet
  8. Bente - Tak Bente :0)
    Jeg havde en rigtig god dag.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺