29.5.09

Øv bøv

Dette indlæg skal læses med et smil på læben!

Det har været en rigtig øv dag!
Først vil cyklen ikke bevæge sig, kædener hoppet af og jeg har altså ikke tid, til at prøve at sætte den på, så tasker og Yngste i hånden og af sted.
Rigtig ØV BØV når jeg nu er med i kampangen "Vi cykler til arbejde" og har haft 100% lige indtil - I DAG!! Som også er sidste dag.

Aflevere i Vuggestuen og så på gåben af sted til jobbet. Lige en lille detalje: Jeg har stukket/fået et eller andet op i foden lige under lilletåen og det stikker når jeg går...

På jobbet og skrive minus ved cykeldagen og så ned og tænde pjuteren, for der at se, at min jobmassage kl. 14.45 er aflyst, da massøren er syg. ØV BØV ØV ØV. Trænger sådan.

Hjemme igen efter endt arbejdsdag, tager Gemalen fat i min cykel og drejer pedalerne en gang rundt og wupti så er cyklen lavet og kan transportere mig på tirsdag. :0( Cykelsmed bliver jeg aldrig!!

Og foden, den har lige informeret mig om at der sidder noget i den og den kvittere med lidt betændelse.

Men lige ud over alt det ovenstående, ja så har det været en udmærket dag og nu kan jeg så se frem til tre dages weekend efter at have klaret den første 5 dages arbejdsuge i 79 uger.

Ja sådan kan en dag også være ;)

3 kommentarer:

  1. :-)))) Det har da været en supedag hva..

    Nå, men med lidt god humør så går det jo alligevel.

    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Henriette - Meget af det var jo bare til at grine af. Intet var jo af alvorlig karakter.
    Det skulle altså bare lige ud.

    KH Kari

    SvarSlet
  3. Det kende jeg jo selv til, det med at der lige skal luftes ud i hjernen.. ;-o

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺