21.5.09

Ubuden gæst

Så er Kristi Himmelfartsdag ved at være brugt.

På Kristi Himmelfartsdag sidste år holdt vi konfirmation. Sidste år faldt dagen på 1. maj. Den dag var våd våd våd, i år har de da haft en del bedre vejr.
I dag var jeg også glad for, at jeg ikke skulle holde fest. Jeg husker alt for tydeligt forberedelserne :)

Jeg har også haft besøg af en lille mand i dag, der ikke holdt fri, bare fordi det er helligdag. Han har brugt en stor del af min dag i dag, på at hamre og banke i mit baghoved. Jeg prøvede at dope ham, men han var immun, jeg har prøvet at genere ham med sol og frisk luft, han var immun, men han gav op, da jeg tog mig en morfar på et par timer.

Nu har jeg nydt en gang rabarbercrumpel til en omgang Sagen genåbnet og nu vil jeg se en episode af Colombo, sammen med Ældste.

6 kommentarer:

  1. Husker nemt den våde Kr. Himmelfartsdag sidste år. Men selv om den var våd, så var den helt sikkert også hyggelig.

    De der ubudne gæster kan være så enerverende!

    SvarSlet
  2. Hjerteveninde - Helt sandt! det var en hyggelig dag, men alt var bare så fugtigt.

    Og de ubudne gæster har bare ingen manere!!

    SvarSlet
  3. Godmorgen. Jeg håber at den lille mand har givet op. Sagen Genåbnet og Colombo var også på her i huset og det er skøn underholdning.

    Jeg ønsker dig en smertefri fredag og rigtig god weekend. :-)
    Kh Henriette

    SvarSlet
  4. Henriette - Jeg tror, han er gået på weekend nu eller han har fundet et andet offer. Håber på det første.

    Det er altid godt at slutte aftenen med krimier. Det er sådan Ældste og jeg tit gør det.

    En rigtig god weekend til dig :)
    KH Kari

    SvarSlet
  5. Hej Kari, jeg læste med glæde de dejlige kommentarer til dit forrige indlæg om blogtræffet :O)
    Nu håber jeg, at smerterne er væk, og du kan nyde din fredag i sol og blæst!

    SvarSlet
  6. Ja, Madame, der er rigtig mange gode og søde kommentarer fra både ny og gamle blogtræffere :)

    Og jo tak. Han holder weekend den lille mand med hammeren. Han opgav mig igår sidst på eftermiddagen, da jeg ikke reagerede på hans bangen pga. den morfar jeg snuppede ;)

    Og så har vi forresten dejlig sol uden for høje varmegrader og næsten ingen vind.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺