30.5.09

Tøsetur

Så er lørdagen skudt i gang.

Dagen i dag er dedikeret til hyggedag med Frøkenen. Vi tager til København om et par timer. Sådan en rigtig tøsehyggetur.

Vi skal op og ned af Strøget. En biograftur er der også planlagt, frøkenen vil nemlig gerne se "Hannah Montana", så den snupper vi. Når filmen er slut slentre vi ud i den "friske" københavnerluft og finder et spisested og får en gang aftensmad og så er det tid til turen hjem igen.

Rigtig god lørdag med (forhåbentlig) sol og klar blå himmel.

6 kommentarer:

  1. RIgtig god tøsetur - det lyder hyggeligt ;) God fornøjelse

    SvarSlet
  2. Rigtig god tøsetur til jer.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig plan for jer to. Jeg ønsker jer en god tur og en rigtig god pinse.
    Kærlig hilsen Henriette :-)

    SvarSlet
  4. Anette, Lise & Henriette - Tusind tak. Det var en rigtig god tur :0)

    SvarSlet
  5. Det lyder dejligt! Jeg håber, det var en god film, og Strøget er i hvert fald altid en sjov oplevelse ...

    SvarSlet
  6. Strøget var en oplevelse, Madame ;) og filmen overlevede jeg...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺