6.5.09

Sikken dag indtil nu

Jeg sidder i min sofa, med den bærbar (Gemalens) på skødet, Yngste sover sin skønhedssøvn på den anden sofa. Uden for regner og blæser det og det hele med underlægningsmusik af den årlige sirenelydprøve.

Jeg er blevet kaldt hjem, da Yngste har reddet sig en dårlig mave (jeg har ikke mærket noget til det endnu). Ikke at det gør noget. Jeg kan alligevel ikke lave noget på jobbet. Mine systemer er stadig nede.
Godt nok fik jeg en mail om, at de havde Completed den ene sag, jeg har liggende hos dem, men da jeg prøvede at komme på, var der ikke sket en disse. Der var det, jeg blev gal. Skrev tilbage at man altså ikke lukker en sag, når den ikke er løst!! Den er nu oprettet igen, ikke genåbnet! Gad vide om de får penge for hvor mange sager de Completer...

Nu vil jeg hygge mig lidt med lidt bloglæsning selvom jeg har ikke rigtig tid til det for øjeblikket. Jeg hækler...

4 kommentarer:

  1. Håber at I får det bedre, det er da noget skidt hvis i skal til at være syge.
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja god bedring til den yngste og nyd den uventede fritid. Får vi snart lidt af hækleriet at se?? :-)

    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til Yngste! Og det med at færdiggøre sager, der slet ikke er løst - det kender jeg også på mit job - det er vildt irriterende.
    Men det lyder som om, du hygger dig hjemme :-)

    SvarSlet
  4. Pernille - Tak, vi håber ikke han smitter os. Men han virker ikke så berørt af det. Han har sovet til og siden da i fuld vigør. Men der var skilt på døren til vuggestuen, med meddelelse om både dårlig mave og opkast.
    ___

    Henriette - Tak og jeg har nydt at spilde min tid hjemme i stedet for på jobbet.
    Og nu er bloggen med hæklerier :0)
    ___

    Madame - Tak. Han er nu ret aktiv, så mon ikke vi slipper for den store omgang.
    Blev godt gal når nu jeg har mistet 2½ dags arbejde og de så mener de har lavet noget. Nu får vi se hvordan det går i morgen...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺