4.5.09

Arbejdsspildtid

Det var så første arbejdsdag og hvilken dag!!

Mødte på jobbet kl. 7, bare for at finde ud af, at der døde telefoner i hele huset og at det var dybt umuligt at komme på firmaets netværk og det er jo altid sjovt efter en uges fravær...

Kl. 9 var der lige et 10 års jubilæum i afdelingen og kl. 10 ringede jeg til vores IT afdeling. Kl. 10.43 var jeg klar til at starte dagen ;0)

Nu er jeg hjemme igen (har været det i nogle timer) og glæder mig til at sidde stille og roligt med mit hækletøj og så snart se dyner.

7 kommentarer:

  1. Det lyder da som en rimeligt tilforladelig mandag... Min startede med to møder og en hasteopgave. Ville meget hellere have været til jubilæum (tror jeg) ;0)

    God aften til dig og hækletøjet.

    SvarSlet
  2. Det kan jeg ærligt talt godt forstå. Hader selv at spilde tiden med ingenting når jeg arbejder. Man bliver bims i låget af der, især når man ved at der ligger ting og venter på at blive lavet..

    Eller det vil sige.. jeg husker hvordan det var fra dengang jeg havde et arbejde.

    God aften til dig :-)

    SvarSlet
  3. Tja, det er imponerende, som it-problemer kan lægge en arbejdsplads ned ;-) .

    Bedre held i morgen - og sov godt!

    SvarSlet
  4. Gaaab, sådan en dag er r..syg. Håber det er gået smertefrit i dag.

    Kram.

    SvarSlet
  5. Sussie - Den var meget stille og rolig. Næsten for stille og rolig...
    Men OK, hellere min end din ;0)
    ___

    Henriette - Havde jeg ikke haft ferie var det om med sådan en mandag, men efter en ferie, ved man aldrig hvad og hvor meget der ligger.
    ___

    Bente - Ja, lige på det punkt kn man se hvor sårbar firmaer er, når alt køre elektronisk.
    Idag var ikke meget bedre.
    ___

    Hjerteveninde - Smerterne var nu lige så store idag. Først kontakt med en it-konsulent pr. telefon (fra Indien) og så på sametime med en anden. Deres kommunikation er vist ikke 110% der nede. De spurgte om det samme...

    SvarSlet
  6. Ohhh, welcome to Bangalore....

    Kommunikationen er bare super svær. Vi forstår simpelt hen ikke hinanden. Og så vil jeg sige, hellere på SameTime end på telefon :o)

    Krydser fingre for, at det er bedre i morgen.

    SvarSlet
  7. Hjerteveninde - Netop Hello is is .... from.... (Bangalore)...

    Idag præsterede de at complete en sag uden at have rørt en finger. Smart ikk'!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺