29.5.09

Aften i det lille hjem

Det er ved at være aften i det det lille hjem.
Vi er ikke ret mange hjemme denne aften.

Gemalen er til pokeraften med nogle venner, kollegaer og andet godtfolk. Han skal hygge sig og ved ikke helt hvornår han kommer hjem.

Ældste vågnede op til dåd, en gang over middag (han kom hjem her til morgen, efter Bakketur, fest og "se solopgang" med 2 kammerater nede på legepladsen) og er nu hos kæresten og kommer hjem inden det bliver mørkt.

Så her er Yngste, Frøkenen og mig selv.
Vi skal hygge, skal vi, når kyllingen og kartoflerne er er spist og trætheden melder sig.

Frøkenen vil se Fight night på 6'eren, for de sender American Gladiator. Senere vil jeg gerne se "My super ex-gril friend" og så skal der (forhåbentlig) hækles lidt. Jeg har lige "holdt" en uges fri.

Rigtig god fredag aften.

2 kommentarer:

  1. Godaften Kari. Det lyder som en perfekt og dejlig fredag aften.

    Mange kærlige hilsener og god pinseferie
    Henriette

    SvarSlet
  2. Godmorgen Henriette :)

    Det var en rigtig hyggelig aften.
    Vi nåede også at runde legepladsen, så Yngste kunne lege lidt og Ældste var allerede hjemme kl. 21, så rigtig hyggeligt :)

    Kærlige hilsner og god pinse til dig
    Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺