19.4.09

Søndag i kedelige farver

Dagen er startet særdeles kedeligt. Vejret er gråt og temperaturen lav. Tog lige bare fødder i sandaler, ned og købe ind. Der er altså for koldt for mig endnu!

Efter gårsdagens hygge på terassen, med aftensmaden, bliver det lige nu, en aften med mad i stuen. Der skal ske meget, før jeg hopper ud og sidder.

Aftensmaden i dag er som også bare rester fra fryseren. Der er lidt forskelligt, som bliver serveret med kogte ris.
Jeg er ekspert til at smide rester i fryseren, men glemmer, at mærke boksene, så i aften skal vi have
  • et eller andet i karrysovs
  • vist nok chili cin carne
  • noget sammenkogt med ris i allerede
  • noget ubestemmelig, men sikkert spiseligt

Nu skal Yngste have sin skønhedsmiddagslur og jeg vil ... finde på et eller andet at bruge tiden på.

En dejlig søndag til jer alle :0)

KNUS

4 kommentarer:

  1. Dit, et vist, noget, noget lyder til at blive et fantastisk måltid. Jeg har desværre aldrig ret mange rester, hvis der skulle være lidt ryger det tit i hundeskålen :)

    Kan du have en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Du har ret, vinden gør det koldt i dag, så sandaler og bare tæer kan godt vente lidt ;-) .

    God fornøjelse med den varierede aftensmad - sådan nogle måltider bliver der også af og til serveret her i huset!

    SvarSlet
  3. Pernille - Det plejer at være ok med sådan restemad og med resten af den grønne salat et helt måltid.
    Havde vi hund, så havde der nok heller ikke været så mange ;0)
    Knus her fra
    ___

    Nu er solen kommet og det er begyndt at blive lidt varmt. Men sandalerne må altså vente til maj.

    Med madspild der skrives så meget om, er jeg glad for at jeg er opdraget til at gemme og spise rester.
    Kender mange i omgangskredsen som smider alt overskydent ud, hvis det ikke dækker en hel families næste måltid.

    SvarSlet
  4. Ha ha, det er heller ikke dårligt med en gang 'tøm fryseren' til aftensmad.

    Jeg undrer mig over dem der smidder mad ud, det er faktisk svineri.

    Vi skal også ha' forskellige rester i dag :-)
    Glad forårshilsen
    Malou

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺