3.4.09

Lille....aften

Benene op i bare 5 min. Det skal til en gang imellem.

Det blev til en kort dag på jobbet. Havde taget en ½ fridag og da jeg mødte ind 5 i halv otte, var gå-hjem-tiden så 11 over 11.

Vi får gæste i morgen kl. 15.00 til kaffe, te og æbleskiver og aftensmaden bliver farseret kalkun med waldorfsalat, brune- og hvide kartofler og til dessert ris á la mande med mandelgave ;0)

Der er ved at være ryddet op og så skal der lige vaskes af. Jeg skal også have kogt risengrød og små kartofler til brune kartofler.

Så nu vil jeg videre med opgaverne :0)

4 kommentarer:

  1. Det lyder da rigtig hyggeligt, med sådan en juleaften :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Mini jul lyder dejligt. Ved jo hvordan en skøn jul er hos dig.

    Kram

    SvarSlet
  3. Det glæder jeg mig til at høre mere om i morgen :-)

    SvarSlet
  4. Pernille - Jeg elsker at lave små gimmic og denne har ingen af gæsterne kunne gætte sig til ;0)
    ___

    Hjerteveninde - Tak :0)
    Glæder mig til I kommer d. 24/12.
    ___

    Klidmoster - Jeg skal nok fortælle :0) Gad vide hvordan gæsterne reagere ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺