24.4.09

Ferie igen

Så skal de sidste feriedage bruges. Jeg er først tilbage på min jobpind igen d. 4. maj.

I eftermiddag tager jeg til Jylland. Min moster bliver begravet i morgen kl. 11.
Det er stadig uvirkeligt, at hun ikke er til mere. Det fattes nok først i kirken i morgen.

Der er hjemtur igen i morgen eftermiddag og der tager jeg så min mor med. Hun trænger til at komme hjem til sig selv, efter 1½ uge med håb, frygt og sorg.

Søndag skal jeg nemlig se min kære datter preforme. Det er gymnastikopvisning og hun skal vise, hvad hun har brugt sine onsdage til, de sidste 7 måneder på.

Solen skinner og det bliver dejligt vejr i weekenden.
Nyd det, hav det fantastisk og rigtig god weekend :0)

3 kommentarer:

  1. Det er selvfølgelig ikke måden man ønsker at bruge sin ferie på, men det er godt at du kan komme afsted i dag. Så kan du fra lørdag se frem.

    Gymnastik opvisninger er så hyggelige. Og jeg selv er typen der får vand i øjnene, når ens pode går på gulvet :o)

    Rigtig god ferie sweety :o)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå din mor trænger til at komme hjem efter sådan en omgang. Hendes liv har jo også på en måde været sat i stå for en tid.
    Det bliver godt for jer begge, når lørdag er overstået.
    Det bliver da fantastisk at se din datter til opvisning. Glæder mig til at høre hvor dygtig hun var.

    God weekend til dig med, og pøj-pøj med i morgen. (hvis man kan sige sådan - du ved hvad jeg mener)

    Stort kram
    Susanne

    SvarSlet
  3. Hjerteveninde - Jeg er meget glad for at jeg kom afsted. Både for at sige farvel til min moster, men også for at møde resten af familien, som jeg ikke har set samlet siden engang i 80'erne.

    Om lidt er det så gymnastikopvisning den står på.
    ___

    Fru Lipka - Tak Susanne!
    Min mor var glad for at komme hjem. Der er mange indtryk der skal fordøjes. Og ja da kirken var overstået kunne man mærke lettelsen. NU var der bare ikke mere at gøre.
    Ja jeg ved hvad du mener :o)
    Det var noget positivt også. Jeg fik hilst på alle mine fætre og kusiner. Det er meget længe siden jeg, jeg har set mange af dem.
    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺