14.4.09

3. sidste orlovsdag

Tænk engang, nu er der gået 73 uger siden jeg afholdte min første orlovsdag ud af 76. I dag afholder jeg så min 3. sidste, altså nr 74.

Jeg lovede Yngste i onsdags at vi skulle ud og køre i bus. Men det blev ikke til noget da vi fik et lift af en bekendt den ene vej og Gemalen hentede os hjem igen.

Så i dag skal vi ud og køre bus. Turen går til Hillerød. Det er meget sjældent jeg køre bus den vej. Lider af køresyge og der er nogle meget snørklede veje den vej. Men det er nu også et stykke tid siden jeg har været i Hillerød, så den vej bliver det.

Nu skal jeg så lige have de store ud af døren, smutte en tur i bad og så lige tjekke buskøreplanen.

God arbejdslyst og god tirsdag.

7 kommentarer:

  1. Det må have været skønt med sådan en lang orlov, Kari!

    God tur til Hillerød - jeg elsker den by, den har bare så mange dejlige butikker og smukke steder ved slottet :)

    SvarSlet
  2. Madame - Den ene dag om ugen i de mange uger har været guld værd. Jeg kommer til at savne dem MEGET!!

    Hillerød er en dejlig by, men med en 2½ årig er byen ikke så spændende. Han er ikke til butikker, men vi gik lidt ned til søne og så på ænder og dem er der mange af og mange arter også.

    SvarSlet
  3. Det er da en godt spredt orlov, du har holdt :o) Jeg kan godt forstå det bliver helt mærkeligt for dig at skulle undvære den ugentlige orlovsdag. -Og at den lille var mere interesseret i søen og ænderne end i byen :o)

    SvarSlet
  4. Fru Lipka - Da jeg vendte tilbage fra min barselsorlov 1. maj 2007, var yngste 10 mdr. og jeg overbevist om at jeg var parart. Men allerede 1. dag var jeg klar over at jeg var kommet for tidligt. Men da der så var der et vikariat der udløb, kunne jeg ikke bare hoppe på orlov igen. Så aftalen blev 1 orlovsdag om ugen til orloven var brugt. Og det er den med udgangen af uge 18.

    SvarSlet
  5. I mine ører lyder det næsten uoverskueligt, at der ikke skal være lidt ekstra luft i ugen med en 2 1/2-årig i huset. Men ... håber, du får det hele til at hænge sammen, også efter uge 18 ;-) .

    SvarSlet
  6. Det må have været skønt med sådan et ugentlig dag, det gad jeg godt
    Håber at I får en god bustur og at du ikke blvier for syg ;=)

    Knus

    SvarSlet
  7. Bente - Efter uge 18, kommer hverdagen bare til at fylde 5 dage om ugen og ikke 4 som nu. Har afsat en månedlig fridag i de måneder uden helligdage. Så skal Yngste og jeg hygge og lave noget sammen til de andre kommer hjem :0)
    ___

    Pernille - Jeg har nydt de orlivsdage meget og det er ærgerligt at det er ved at være ovre.
    Og busturen gik fint. Yngste faldt i søvn både ud og hjem og jeg slappede så meget af at jeg ikke blev køresyg :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺