23.3.09

Spejder overnatning - del 1

Spejderturen gik over alt forventet. Vi havde en spejder, der ikke ville sove der og han kom så først om lørdagen. Så havde vi to spejdere, som ikke viste om de ville, men som endte med, at blive og sove.

Spejderne kom kl. 18, hvorefter vi spiste vores aftensmad, som var pasta og kødsovs.
Da det var overstået og sovepladserne var redte, bad de om at måtte tage nattøj på. Så var der kage og vand og så en tandbørstning. En godnathistorie lagde 9 spejdere ned og de sidste 3 var stille kl. 22.

Lederhygge frem til 23.30 og så var jeg "alene" på skansen. Brandmyndighedernes regler siger, at der skal være en voksen vågen hele natten. Kl. 01 lagde jeg mig i en urolig søvn (sov i vores køkken-alrum, hvor også den vågne vagt var) og der lå jeg til klokken var 6 og den første spejder stod op. Kl. 7 var alle oppe og vi forberedte morgenmaden.

En time før beregner var vi klar til at kaste os ud i dagens udfordring :

5 km vandretur på max 3 timer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺