10.3.09

Kaffe sjov

Som det første vil jeg lige sige, at jeg ikke er kaffedrikker. Bryder mig ikke om den bitre smag og med mælk og sukker bliver det bare klamt!
Men jeg elsker at købe kaffe. Jeg elsker duften af kaffebønner og smagen af kaffe i is eller creme, så helt kaffefobisk er jeg ikke.

I dag i vores Super Brugs havde de disse sjove kaffeposer.



Man åbner posen for oven og hælder ½ l. kogende vand i. Lukker "lynlåsen" for oven og lader kaffen trække i 4-6 min. Derefter klipper man op i den ene side, så man kan skænke sin et par kopper kaffe.



Ren sjov, men jeg måtte bare lige købe disse 3 poser for "sølle" 25 kr.

4 kommentarer:

  1. Hmm, det var da en smart idé. Jeg tror jeg vil købe nogle til mandens søndagsmorgenmad. Jeg rører heller ikke kaffe i 'rå' form :-)
    Glad hilsen
    Malou

    SvarSlet
  2. Malou - Det var også Gemalens søndagsmorgenmad jeg havde i tankerne og så min mor der skal passe ungerne sidste weekend i denne måned. Vi laver kaffe i stempelkande, men min mor er stået af der. Så på denne måde kan hun få sin aften og morgenkaffe :0)
    Aftenhilsen
    Kari

    SvarSlet
  3. Det er da en fantastisk idé med de poser, Kari :o) Sjove og kønne på én gang ...

    SvarSlet
  4. Madame - Ja ideen er rigtig god. Der bliver ikke gammel kaffe at servere. Nu skal Gemalen så bare lige prøve om de så også er så gode som de bliver beskrevet.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺