20.3.09

Fri ferie fredag

De store er sendt i skole og nu vil vi, Yngste og jeg, tage tøj på og gå på legepladsen.
Det er et langt program for i dag.
  • Vi skal på legepladsen
  • Vi skal lige have købt lidt ind
  • Vi skal vaske og hænge tøj op
  • Vi skal sove til middag og hygge
  • Jeg skal pakke taske
For det er i dag, jeg skal på en ca. 28 timers spejdertur. Skal være i hytten kl. 17, hvor vi, de voksne, skal have lavet mad til de 13 mikroer der er kommer kl. 18. Så skal der spises, hygges og omkring kl 21.30 skulle der gerne være ro! Så er der lederhygge og planlægning frem til kl. 23, hvor jeg tager den første nattevagt, frem til 0.45. Det er et af kravene, at der er en voksen vågen hele natten, når der soves i hytten.
Jeg skal huske en god bog, strikke/hækletøj så skulle de 1 1/4 time nok gå hurtigt.

3 kommentarer:

  1. Jamen, du har jo fri i dag (og maaaange dage frem!), så den nattevagt skulle du da nok være frisk til ;-) .

    God fornøjelse - og ferie!

    SvarSlet
  2. Bente - Ja jeg har fri maaaange dage endnu, men jeg startede lige ferie med at gå i seng kl. 01 i nat. Så nu skal Yngste og jeg lige have en lille lur.
    Og så bliver det nattevagt here I come!!

    SvarSlet
  3. Det lyder hygeligt og sjovt, Kari - rigtig god hyttetur :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺