6.2.09

NU...

...er jeg flad!

Siden sidste indlæg, har jeg brugt to aftener på spejder, igår på indkøbssedlen og i aften på bagning. Men nu er jeg også færdig i begge ordets betydninger. Det jeg skulle bage her til aften, til Frøkenens forsinkede tøsefødselsdag, er klaret. To slags muffins, popcornsmåkager, en vandbakkelseskrans og honninghjerter. Og så en gang creme til kransen.
Fysisk er jeg også helt færdig!! Ryggen protesterer højlydt og øjnene er trætte.
Da de sidste hjerter kom ud af ovnen for 45 min siden, undrede jeg mig endnu en gang over at jeg laver så meget til en førselsdag, men jeg må j kunne li' det! ;0)

Om lidt vil jeg pakke sammen og finde sengen. Imorgen er endnu en dag og den starter tidligt. Tøserne kommer kl. 14.

Forhåbenlig kommer mit kamera i aktion i morgen og får fotograferet lidt af bagværket.

8 kommentarer:

  1. Rigtig god tøsefødselsdag, Kari, det lyder bare så lækkert med alt det, du har bagt :-)

    SvarSlet
  2. Tak Madame :0)
    Indtil videre går det fint.

    SvarSlet
  3. Hej. Popcornsmåkager, det lyder spændende. Hvordan laver du dem?
    Mvh Malou

    SvarSlet
  4. Håber din datter nyder sin fødselsdag - og sin mors store arbejde ;-)

    Du trænger vist til en slapper i morgen!

    SvarSlet
  5. Hold da op du giver den gas! Jeg er nysgerrig efter opskriften på popcornkage?
    Jeg håber i havde en dejlig dag og du nu kan nyde søndagen i fred og ro!

    SvarSlet
  6. I mit næste liv vil jeg gerne være barn hos dig ;o)

    Håber frøkenen havde en dejlig fødselsdag og at du kan sidde med fødderne oppe og slappe af i dag.

    God søndag.

    Knus

    SvarSlet
  7. Klidmoster - Velkommen til Malou :0)

    Opskriften fandt jeg hos Dansukker. Frøkenen vil helst have noget der er anderledes og det er disse ;0)
    De er ikke vendens 8. vidunder, men jeg har spist et par stykker idag og kan godt lide smagen af de salte popcorn og den søde dej.
    Opskriften er her
    http://www.dansukker.com/default.aspx?ID=216&ProductPage=1&ProductID=3483&GroupID=196

    Bente - Hun var tilfreds :0) og jeg var flad. Så når jeg kan vil jeg bare smide benene op og lade op til dagens arbejde imorgen.

    Oline - Jeg har meget svært ved at begrænse mig og hver gang ved jeg jeg har sat for meget igang, men jeg kom igennem, denne gang også.
    Opskriften fandt jeg hos Dansukker og der kan sagtens blive mere end 40 småkager ud af dejen. Se linket i min kommentar til Klidmoster.

    Perle - Det må du da gerne, men det kan jo være jeg har lært at beherske mig til den tid ;0)
    God søndag til dig også.

    SvarSlet
  8. Hej Kari. Tak for linket. Dem vil jeg prøve, er vild med sød-salte sager. Mvh Malou

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺