2.2.09

Filmvejr

Eftermiddagen gik med en film på Canal+Comedy.
Nu vare julen helt til påske og da de lige sendte en julefilm, jeg ikke kendte, så måtte jeg se den!
På dansk hedder den "En lyslevende jul" - på engelsk " Deck the halls".

Den var... OK af en julefilm, som ikke har været set før. Men ikke helt til gentagelse.
Mange elementer i handlingen var hentet taget fra "Fars fede juleferie", der var også lidt "Tror du på julemanden?" osv osv.

Filmens rolleliste indeholder både Danny DeVito, Matthew Broderick og Kristin Davis, men det højner ikke meget.

Så er der serveret, hvis nogen skulle få lyst til lidt jul før tiden.

2 kommentarer:

  1. En film kan jo være lige det man trænger til - men efter dine ord om filmen føler jeg mig ikke helt fristet, Kari :-)

    SvarSlet
  2. Madame - Du går nu heller ikke glip af noget du ikke har set i en af de andre julefilm :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺