20.1.09

Spejd

Så er endnu en aften brugt.
Min blev brugt på spejderledermøde. Som sædvanligt tog det lige en time mere end beregnet, men vi var også over både Blå Sommer (som jeg ikke skal med på), div. møder dette år (nogle af dem skal jeg nok med til) og så vores problematiske leder situation.

Jeg havde godt nok tænkt mig, at slutte i løbet af de næste måneder, men nu tager jeg forårshalvåret med og så har jeg sagt nej til mere. Efteråret er godt nok så katastrofalt, at vi enten må have forældrehjælp eller lukke nogle grene ned.
Men nu vil jeg ikke længere!!

Nå men i morgen formiddag skal min mikroleder og jeg have ryddet op i vores skab i hytten. Det har vi talt om i over 4 år og i morgen aften til mikromødet skal vi have delt patruljer, øve knob og sløjfe.

Sæsonen er begyndt...

3 kommentarer:

  1. Selv om du nu siger fra, må det være en spændende oplevelse at være spejderleder. Som barn var det mit store ønske, men jeg fik aldrig lov.

    God oprydning i dag, Kari :-)

    SvarSlet
  2. Det er flot, at du tager dig tid til at være leder. Men du har ret, der er brug for mange flere der gerne vil arbejde frivilligt. Det er jo ofte "Tordenskjoldssoldater" der laver alt arbejdet.
    Jeg har også engang været spejderleder for de mindste spejdere. Det var en sjov tid med mange gode oplevelser.

    SvarSlet
  3. Madame - Det har været sjovt, men jeg er bare kørt træt i spejder. Var det som barn, men må indrømme at jeg ikke er den fødte spejder. Hader f.eks. at sove i telt.

    Det er da synd at du ikke måtte som barn. Jeg tror børn har godt af det.

    Oline - Jeg er både træt af det og føler ikke tiden er til det. Men det er da helt rigtig, at der er mange sjove minder at huske.
    Og ja det er "Tordenskjolds soldater" der stiller op både i skolen og il ungernes spejder og i sportsklubberne.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺