10.1.09

Sofa og te

Maven er mæt og kroppen afslappet.
Det er blevet aften og nu skal jeg så til at lave aftenteen.

Det er egentlig pussigt som en tanke, kan slå ned i andre bloggere næsten samtidig.
Det er ikke første gang, jeg har ville skrive noget på bloggen og så liiige læst andres blogge først og fundet ud af, at de lige har skrevet om det samme.

Som f.eks. i dag da jeg kom hjem. Vores tebeholdning var ved at være lav og da der ikke er en vildt go' tebutik i nærheden, købte jeg en pose orangete i Irma. Den dufter og, syntes jeg, smager rigtig godt. Det havde jeg lyst til at skrive her inde, men der var Mandagspigen lige kommet mig i forkøbet. :0)
Hun fortalte om hendes yndlingste og ja, så droppede jeg det, på det tidspunkt.
Men jeg havde nu alligevel lyst til at fortælle det og nu hvor det er gjort, vil jeg gå ud og hælde vandet fra min nye el-kedel på bladene og glæde mig til en kop orangete :0D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺