1.1.09

Så er det...

2009 2009 2009 2990 - sludder 2009.

Jeg er ved at øve mig. Det plejer jo at tage et par dage at få tallene på plads. Nu ligger de sidste 3 tal jo lige ved siden af hinanden. så det gælder om at trykke på den i den rigtige mængde og rækkefølje.


Vi nåede næsten af blive færdig med det hele inden gæsterne kom.
Vi fik hørt Dronningens nytårstale. Drukket velkomstdrink og spist salt- og chili mandler.


Der blev spist chili con og cin carne og Hansens isdesserter var gode. Den med ananas- og lakridsis var bedst.


Kaffe med resten af juleslikket kom på bordet og så havde vi lovet en af vennerne en rom og cola, så de "lidt" stærkere væsker kom på bordet.

Kl. 24.00 eller 00.00 blev der skålet i Asti og kransekage og så blev der skudt af. En af vennerne, hun ææælsker at fyre af og var på de næste 45 min.

Da gæsterne var kørt, der ved 02-tiden, ryddede jeg op mens resten af huset gik til ro. Så det var dejligt at stå op her til morgen, til en gang støvsugning og gulvvask + få sat opvasken på plads, var det sidste der manglede.

Den eneste som ikke er helt ok idag er Gemalen. Han er en smule...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺