15.1.09

Mel sukker cacao natron...

Så har Gemalen bagt til deres møde i morgen på posthuset. Og ja, han har (næsten) helt selv fundet, vejet, rørt og bagt kagen.
Han kom frem til den fedtfattige chokoladekage med æblemos. Ikke fordi den er fedtfattig, men fordi den er svampet og god.

Selv fik jeg lagt dej til valnøddeboller og en portion almindelige morgenboller. Begge drejet over den dej jeg altid laver tilsat grov speltmel og rørt på Multidyret.
Så i morgen eftermiddag er der varme boller inden weekendens reklamer skal ud.

4 kommentarer:

  1. Det er da en dejlig måde, starte weekenden på. Rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Oline - Ja, fri, bolledej der venter og en weekend lige rundt om hjørnet.
    En god weekend til dig og familien :)

    SvarSlet
  3. Uhm, du har altid været god til at bage. Hvornår mon jeg må smage? ;0) Hjemme hos mig blev der bagt safranboller forleden - de er (også) et hit.

    SvarSlet
  4. Sussie - med 348 dage tilbage af 2009, tror jeg godt vi kan finde mindst et par dage vi kan mødes til te og boller.
    Jeg vil gerne.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺