29.1.09

Farvel og tak ...

Så skete der lige noget på jobbet igen. Det berører godt nok kun mig, men alligevel.

Igår kaldte min leder mig ind, for han havde lige noget, han skulle fortælle mig!
Giiisp, hvad nu?????

Nå det var nu ikke noget særligt, bare at han i fællesskab med en anden leder og deres leder, havde fundet ud af, at jeg, ved sidste fyrings- og rokade runde, for ½ år siden, var blevet fejlplaceret og at vores kontakter ude i den ganske verden, ikke kunne hitte ud af det, når jeg sad i et team og en kollega (med PC-flair), som behandler min data, sad i det andet team. Så fra på lørdag d.1.2.09 hører jeg under et andet team, med mennesker jeg heller ikke har nogen tilhørsforhold til, hverken fagligt eller personligt, altså lige ud over min førnævnte kollega.

Så min statistik hedder nu, at jeg på 9 ½ år har siddet i 3 forskellige team (det er så ikke ret meget) og haft 9 forskellige ledere incl. ham jeg kommer under på lørdag.

Alt det her er en hemmelighed, til det er meldt ud i de to teams på enten idag (hvor jeg har fri og min nye leder vist er tilbage fra forretningsrejse) eller imorgen ved div. morgenmad. Men da der ikke er nogen på jobbet der kender til denne blog, så kan jeg godt skrive det her.

Ja det er ikke en "kedelig" virksomhed jeg er i!

7 kommentarer:

  1. Om man snart forstår dem :o/

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle - Jep! Som sagt det er ikke en kedelig arbejdsplads :0/

    SvarSlet
  3. Altid noget, at det ikke var værre - trods alt. 9. chef er lykkens chef...?

    SvarSlet
  4. Puha, Kari, du forstår da at lave spænding helt op i overskriften! Den får jo en til at tro, at det "var værre", som Sussie skriver.

    Håber du falder til i det nye team ... trods alt ;-)

    SvarSlet
  5. Pyha, det lyder anstrengende med så mange forandringer! Jeg håber du klarer det med oprejst pande.
    Der har også være mange omrokkeringer på mit job og nye chefer i en uendelighed.

    SvarSlet
  6. Nogle arbejdspladser forandre kun for forandringens skyld! Jeg håber ikke det er sådan på hos dig?
    God fornøjelse med den nye udfordring.

    SvarSlet
  7. Sussie - Nej det er ikke verdens undergang, men føles bare ligesom for meget. Jeg kommer nok også først til at sidder sammen med det nye team engang til april.

    Bente - Lidt spænding skal der da til. ellers bliver det for kedeligt ;0)
    Som jeg skrev til Sussie, så kommer jeg nok ikke til at sidde sammen med dem før april. Men vi får se...

    Madame - Det trælse er, at jeg kun lige er faldet til i det nye team. Så nu kan jeg starte forfra igen.
    Men nu kommer jeg så i et team med mere end 1 kvinde ud over mig. Se det kan jo være rigtig positiv :)

    Oline - Nej, det tror jeg ikke er grunden her. Vi har haft et par år med uro og de vil gerne have ro på, så der kan komme arbejdsglæde igen hos os. Dette er internt.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺