24.1.09

En morfar

Vi har lige haft bunkesovning. Gemalen er sygdomsramt, rigtig skidt er han, så han invaderede den store sofa og ikke til at flytte.
Så Frøkenen og jeg satte os i hver sin ende af den lille sofa og Yngste kom for at være med og pling! sov vi alle sammen.

Jeg er kommet op til overfladen igen, godt skæv i kroppen, Frøkenen har valgt sin seng til mere søvn, så jeg deler nu med Yngste og Gemalen er stadig liggende, hvor han "faldt om".

Nu håber vi så, at han er lidt mere frisk, når han vågner. Vi skal nemlig ud og spise sushi (forsinket fødselsdagsmiddag for Ældste), men er han stadig flad, så er det bare McD. i aften og sushi næste lørdag.

4 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med ham. Håber han er frisk nok til en gang sushi.

    Er selv lige stået op efter en times søvn. Det var nu dejligt.

    God weekend, kram :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Perle. Den er givet videre.
    En lur sådan en lørdag eftermiddag er bare dejligt.

    God weekend og kram til dig :0)

    SvarSlet
  3. Vi kalder det at sove i troldungebunke. Det kommer sig af at vi engang havde en bog hvor alle troldungerne sov i sådan en stor ubekvem bunke. Bogen har vi ikke længere men begrebet er blevet hængende.

    SvarSlet
  4. Marina - Det er da en sød betegnelse for bunkesovning.
    Bogen kender jeg ikke, men ubekvem det var det ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺