5.12.08

Julegaveønske

Der er mange måder at få julegaveønsker på.

Her i huset kom et af ønskerne helt af sig selv. El-kedlen stod af i dag, efter at have kogt 1,7 l vand. Jeg havde lige glemt, at det var sat over og da jeg liiige ville koge det op igen, var den DØD!!

Igår opførte den sig egentlig også underligt. Den gik i gang 2 gange af sig selv.
1. gang troede jeg, det var mig der havde ramt den, men 2. gang var, da Frøkenen gik ud i køkkenet og den tændte uden at hun var nået hen til den...

Nå men jeg kan jo købe en fælles julegave fra Gemal og mig til Gemal og mig hihi

4 kommentarer:

  1. Hmmm ... kunne I ikke bare købe en ny el-kedel - uden at den er en julegave? Eller er det bare mig, der er 'allergisk' over for de der fra ægtefæller til ægtefæller-gaver??

    Vi ville i øvrigt være på den, hvis el-kedelen røg, for vi har ikke en gang en 'gammeldags' kedel. Men en gryde kan vel bruges ;-)

    SvarSlet
  2. Bente - Der bliver heller ikke nogen fælles julegave ud af den el-kedel :0)Jeg er kommet over den type gaver.

    Jeg tror el-kedlen kunne tankelæse og virker igen. Jeg var ellers på grydeholdet, men kors hvor er det besværligt!! Der lyder intet klik når vandet koger, så jeg skulle hele tiden ud og tjekke.

    SvarSlet
  3. Ville nok overveje, at købe en ny kedel alligevel. Det lyder ikke til, at den er helt rask :-)

    Vores er også stået af. Stikket sad i en tændt kontakt og knappen slået til, men uden vand i. Det har sådan én fætter ikke godt af ;o)

    SvarSlet
  4. Perle - Vi behøver ikke overveje. Den sagde farvel og tak i går aftes.
    Så nu skal vi lige finde en ny at købe og gerne inden på søndag.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺